Performancing Metrics

ابتکار فعالان اقتصادی برای تقدیر از روحانی و ظریف در سالن اجلاس سران | اتاق خبر
کد خبر: 310428
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 22:27
ایرنا نوشت: طنین آوای « حی علی خیر العمل» در سالن اجلاس سران همه را غافلگیر کرد. رییس جمهور و وزیر امور خارجه لحظاتی قبل از آن وارد سالن شده بودند.

اتاق خبر - همزمان با این آوا، دو تعزیه خوان که شاخه گلی در دست داشتند به سمت حسن روحانی و محمد جواد ظریف آمدند و گل رز سرخ را تقدیم آن ها کردند. این کار، استقبال شدید حاضران در سالن را در پی داشت.

روحانی و ظریف ایستادند و گل ها را گرفتند، جمعیت حاضر در سالن هم ایستاد.

شرکت کنندگان برای نخستین همایش اجلاس فعالان اقتصادی غیر دولتی صبح سه شنبه به سالن اجلاس سران آمده بودند. بانی اجلاس هم روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و نیز اصناف وتعاون بودند.
پرونده هسته ای کشور پس از 12 سال تلاش و مجاهدت دولتمردان و ایستادگی و صبوری ملت در 26 دی ماه سال جاری بسته شد و به پایان رسید . سیاست خارجی کشورمان به بیش از یک دهه هماوردی با قدرتهای بزرگ جهان پرونده هسته ای کشور پایان داد.
اکنون نوبت اقتصاد بود که این مجاهدت ارج بنهد .

در این مراسم تابلو فرش دورویی که یک هنرمند ناشنوا بافته بود از سوی روسای اتاق های بازرگانی و تعاون به رییس جمهوری و وزیر امور خارجه تقدیم شد.
در حین برگزاری مراسم، هرجا نامی از ظریف به میان می آمد صدای دست زدن ها وتشویق حاضران، سخنان سخنران را قطع می کرد . اگر تذکرات پی در پی نبود این دست زدن ها پایانی نداشت .

فعالان اقتصادی کشور نشان دادند قدردان زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور هستند ، خبرها و مسائل را رصد می کنند و اکنون خود را آماده کرده اند تا برای رشد و شکوفایی کشور و دست یافتن به توسعه پایدار دولت را همراهی کنند.
همانطور که رییس جمهوری نیز در سخنان خود در این اجلاس گفت: امروز، روزی است که سیاست خارجی باید به اقتصاد یارانه بدهد.
در بخش هایی از این مراسم نما هنگ هایی برای حاضران پخش می شد که در آن از دوران انتخابات ریاست جمهوری و دوران پس از آن و عکس العمل مردم در پیگیری موضوعات هسته ای و تقدیر از تیم مذاکره کننده بود .
در بخشی از این نماهنگ بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده پخش شد که فرمودند: تیم هسته ای فرزندان انقلاب هستند و من به آنها اعتقاد دارم و آنان افرادی متدین و متعهد وانقلابی هستند بار دیگر تشویق های حاضران را شاهد بودیم .
به نظر می رسد کوله بار سنگین مذاکرات هسته ای که پس از گذشت 30 ماه مجاهدت و فداکاری و ایستادگی بر دوش همه ملت و بخصوص تیم مذاکره کننده بود از امروز بر دوش فعالان اقتصادی قرار گرفته است تا بار دیگر به جهانیان نشان دهند که خواستن توانستن است .

نظرات
ADS
ADS
پربازدید