Performancing Metrics

از به نتیجه رسیدن برجام بهره برداری ملی کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 310431
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 22:43
حقیقت پور:
خبرآنلاین نوشت: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نتیجه رسیدن برجام را حاصل تلاش همه دولت های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

اتاق خبر - منصور حقیقت پور با اشاره به اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها علیه ملت ایران، اظهار کرد: من نتیجه به فرجام رسیدن برجام را حاصل تلاش همه دولت ها می دانم چراکه معتقدم ما باید از این دستاورد بهره برداری ملی کنیم و بگوییم که ملت ایران پیروز شد.

وی با بیان اینکه همه تلاش هایی که برای به نتیجه رساندن برجام صورت گرفت برای عزت بوده است، گفت: البته متاسفانه در دولت گذشته مواضع تند و غیر انعطاف پذیری در مذاکرات گرفته شد که جواب نداد و نتیجه ای در برنداشت اما بعد از آن،  تاکتیک های جمهوری اسلامی تغییر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای خاطرنشان کرد: هدایت های رهبر انقلاب و تلاش همه مذاکره کنندگان به بار نشست و شاهد ثمره آن که برچیده شدن تحریم ها بود هستیم.

حقیقت پور درباره عملکرد دولت ها در به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: یک دولت تا حدی جلو رفت اما دولت بعدی تا حد دیگری جلو رفت و توانست آن را به سرانجام برساند اما نتیجه آن برای ملت ایران بدست آمد.

وی درباره مخالفان برجام نیز گفت: من مخالفین برجام را هم خائن نمی دیدم و افراد خوبی می دیدم اما دیدگاه و نگاه شان انتقادی بود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید