Performancing Metrics

کنسرت «محمد علیزاده» می‌فروشد+تصاوير | اتاق خبر
کد خبر: 310625
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 06:57
«محمد علیزاده»سه شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد و آن برنامه به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

به گزارش اتاق خبر، «محمد علیزاده»سه شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد و آن برنامه به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.


بلیت‌های کنسرت آینده پرفروش‌ترین خواننده این روزهای موسیقی پاپ باز هم به اتمام رسید. «محمد علیزاده» هفته اول دی‌ماه سه شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد و آن برنامه به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد. 

قرار است که این خواننده طی روزهای سوم و چهارم بهمن باز هم در همان سالن روی صحنه برود و همه بلیت‌های این چهار سانس هم در حال حاضر به فروش رفته است. مدت‌ها است بلیت‌های اجرای زنده اغلب خوانندگان پاپ در تهران به سختی به فروش می‌رسد. اما استقبال از کنسرت‌های محمد علیزاده طی حدود یک سال و نیم اخیر به صورت پیوسته ادامه داشته است.
 
از سوی دیگر خواننده آلبوم «دلت با منه» روز 25 دی در شهریار روی صحنه رفت. کنسرت این خواننده با همت گروه فرهنگی و هنری «میم» و در میان استقبال خوب اهالی آن شهرستان برگزار شد. علیزاده در این کنسرت منتخبی از قطعات جدید و پرخاطره خود نظیر «فکرشم نکن»، «کجا میری؟»، «زخم»، «غم دنیاست»، «بی حوصله»، «برگرد» و «همینه که هست» و... را اجرا کرد. امیر حسین اویسی (کیبورد)، اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر)، علی پور نگهبان (گیتار بیس)، عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)، علی شهبازی(گیتار الکتریک)، بهمن میرزا زاده (بوزوکی)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویولن)، محمد شعبانی (پرکاشن) و سعید عباسی (کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده در این برنامه بودند.
 
کنسرت‌های «محمد علیزاده» همچنان در تهران خوب می‌فروشد
 
کنسرت‌های «محمد علیزاده» همچنان در تهران خوب می‌فروشد
موسيقي ما
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید