Performancing Metrics

ترامپ خطری فاحش برای آمریکاست | اتاق خبر
کد خبر: 310786
تاریخ انتشار: 30 دی 1394 - 16:37
هافینگتون:
ایسنا نوشت: آریانا هافینگتون، نویسنده، موسس و رئیس نشریه هافینگتون پست دیدگاه‌های دونالد ترامپ را "خطری فاحش" برای آمریکا دانست و گفت که رسانه‌ها نیز توجه بسیاری به سخنان وی می‌کنند.

اتاق خبر - آریانا هافینگتون، نویسنده، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی- یونانی‌تبار در کنفرانس "طراحی زندگی دیجیتال" در مونیخ درباره تصمیم نشریه خبری‌اش درباره دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما تصمیم گرفتیم که در اخبار سیاسی خود خبرهای کمپین ترامپ را پوشش ندهیم. در عوض تصمیم گرفتیم که این اخبار را در بخش سرگرمی نشریه بگنجانیم. دلیل ما بسیار روشن است؛ کارزار ترامپ یک موضوع فرعی است.


این اقدام هافینگتون پست خشم ترامپ را در پی داشت و وی در پیامی توئیتری شخصا به آریانا هافینگتون توهین کرد. در صفحه رسمی فیس‌بوک ترامپ هم با انتقاد از این اقدام نوشته شده است: هافینگتون پست نمایش یک دلقک است که وانمود می‌کند که یک رسانه‌ خبری معتبر است.

رویکرد هافینگتون پست زمانی تغییر کرد که ترامپ در ماه دسامبر در اظهاراتی جنجالی خواستار منع ورود مسلمانان به خاک ایالات متحده آمریکا شده بود. موسس هافینگتون پست در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت: چنین رویکردهایی خطری فاحش برای آمریکا محسوب می‌شود و مغایر تمام چیزهایی‌ است که آمریکا برای آنها ایستادگی کرده است. به نظر من رسانه‌ها خیلی روی او تمرکز کرده‌اند اما به این نکته توجه نمی‌کنند که رویکرد او تا چه حد مخرب است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید