وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس جهانی داووس با وزیر امور خارجه نروژ دیدار و دو طرف درباره روابط دوجانبه و مسایل منطقهیی و بینالمللی بحث و گفتوگو کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد ظریف در این دیدار با اشاره به فرصتهای پیشرو برای گسترش روابط دو کشور به ویژه در زمینههای اقتصادی و بازرگانی، از نروژ بابت همکاریهای انجام شده در اجرای برجام قدردانی کرد.
وزیر خارجه نروژ نیز با ابراز علاقمندی به توسعه روابط دوجانبه اظهار امیدواری کرد قدمهای جدیتری در این زمینه برداشته شود.
در این دیدار دو طرف همچنین درباره تحولات منطقهیی و بینالمللی بحث و تبادل نظر کردند.
