Performancing Metrics

كلاهبرداری ۱۵ تن برنج با چك های جعلی در زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 310970
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 09:08
دو فرد متقلب كه با جلب اعتماد مردم ، اقدام به خريد و كلاهبرداری ۱۵ تن برنج به ارزش بيش از يك ميليارد ریال كرده بودند توسط ماموران آگاهی زنجان شناسايی و دستگير شدند.

اتاق خبر- دو فرد متقلب كه با جلب اعتماد مردم ، اقدام به خريد و كلاهبرداری ۱۵ تن برنج به ارزش بيش از يك ميليارد ریال كرده بودند توسط ماموران آگاهی زنجان شناسايی و دستگير شدند.

سردار عليرضا صالحی افزود: در پی شكايت فردی مبنی بر اينكه دو نفر  با مراجعه به يكی از روستاهای شهرستان زنجان با جلب اعتماد فروشندگان، اقدام به خريد ۱۵ تن برنج با چك جعلی كرده اند، رسيدگی به موضوع در دستور كار ماموران اگاهی زنجان قرار گرفت.

سردار صالحی خاطر نشان كرد :در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان با جلب اعتماد فروشندگان و به بهانه تهيه برنج برای مراسم عزاداری، ۱۵ تن برنج را به ارزش يك ميليارد ريال با چك جعلی خريداری و متواری شده اند.

وی با بيان اينكه مالباختگان پس از مراجعه به بانك متوجه جعلیبودن چك شده اند گفت: با تلاش ها و تحقيقات ماموران آگاهی زنجان، متهمان به نام های« ع – پ » و « ر -پ »  شناسايی و طی عملياتی دستگير شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اينكه متهمان به جرم خود اعتراف كردند گفت: با تشكيل پرونده متهمان جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.    

كشف انواع البسه قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان، از كشف انواع البسه قاچاق از چهار دستگاه خودرو ، به ارزش تقريبی دو ميليارد ريال خبر داد.

 سردار صالحی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق كالا  و حمايت از توليدات داخلی ماموران آگاهی زنجان و  شهرستان خدابنده زنجان  موفق شدند چهار دستگاه  خودرو حامل كالای قاچاق را درمحورهای مواصلاتی استان زنجان شناسايی كنند.

وی افزود : ماموران با ايجاد ايست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان  اين چهار خودرو را از نوع پژو ۴۰۵ ، دوو و پيكان متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سردار صالحيخاطر نشان كرد: ماموران در بازرسیاز اين خودرو ها  ۱۱ هزار و ۳۴۴ ثوب انواع البسه قاچاق كشف كردند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید