Performancing Metrics

قرارگاه خاتم ۲۵ هزار مترمربع فضای درمانی در لرستان احداث می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 311161
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 06:42
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از احداث ۲۵ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی از سوی قرارگاه خاتم در لرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر جمعه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری برای احداث هزار تخت بیمارستانی در لرستان با تقدیر از عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا در کشور اظهار داشت: عملکرد قرارگاه خاتم در حوزه های مختلف به خصوص حوزه بهداشت و درمان طی دو سال اخیر برای ما مایه افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم به وزارت بهداشت و درمان در کنار سایر دستگاهها کمک های زیادی داشته است عنوان کرد: حضور و فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا د(ص) در کشور موجب رفع بسیاری از مشکلات شده است.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بیان داشت: در این راستا مقرر شده که قرارگاه خاتم ۱۸ هزار تخت بیمارستانی در کشور طی مدت زمان پنج سال احداث کند.

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: تا کنون قرار داد احداث سه هزار مورد از این تخت های بیمارستانی بسته شده و کار احداث آنها شروع شده است.

وی همچنین از احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در مرکز لرستان از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و اقدام قرارگاه خاتم در را در سایر شهرستانهای لرستان شاهد باشیم.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احداث ۱۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی از سوی قرارگاه خاتم در روستاهای لرستان بیان داشت: زیربنای این مراکز ۲۵ هزار متر مربع بوده که اعتبارات آن از سوی وزارت بهداشت، استانداری لرستان و همچنین قرارگاه خاتم تامین خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی همچنین تعداد تعداد تختهای بیمارستانی لرستان را دو هزار و ۱۰۰ تخت عنوان کرد و گفت: این استان نیازمند هزار تا هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی دیگر بوده که این تعداد علاوه بر تخت های فرسوده ای است که باید در لرستان بازسازی شوند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید