Performancing Metrics

لغو تحریم های ایران به رشد اقتصادی جهان کمک می کند | اتاق خبر
کد خبر: 311372
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 14:46
یک فعال اقتصادی ایتالیایی:
مدیر پروژه شرکت ونتو ایتالیا (Vento & Associati) به لغو تحریم های اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام به نفع همه است و می تواند به رشد اقتصاد جهان کمک کند.

اتاق خبر: «کیارا بودینی» ، تولیدکننده مبلمان و اثاث چوبی منزل که اواخر دی ماه در دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران حضور یافته بود، به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: اقتصاد ایران در حال شکوفایی است و لغو تحریم ها فرصتی استثنایی برای ایران و جهان فراهم کرده است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ ویتورینو فامیانی، مدیر شرکت ایتالکسپو که در زمینه وسایل چوبی منزل فعالیت می کند نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای بررسی بازار ایران در دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا شرکت کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه باید به سلیقه مردم احترام گذاشت، گفت: ما می خواهیم هر چه زودتر با سلایق مردم ایران آشنا شویم و ببینیم چه می خواهند و تلاش می کنیم کالاهای خود را آنگونه که آنها دوست دارند، عرضه کنیم.
 دومین نمایشگاه بین المللی اختصاصی ایتالیا در ایران با حضور 60 شرکت تولیدی و خدماتی ایتالیایی 20 تا 23 دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
شرکت های ایتالیایی، در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه های خدمات فنی مهندسی، مبلمان و تجهیزات اداری و منزل، هتل سازی، ساخت فضاهای شهری، معماری، تجهیزات آشپزخانه، حمام و در و پنجره به نمایش گذاشتند.
نخستین نمایشگاه اختصاصی کشور ایتالیا، دی ماه سال گذشته در تهران برگزار شد.
ایتالیا از جمله کشورهایی است که در دوران اعمال تحریم ها، روابط خود را با ایران حفظ کرد؛ این کشور از شریک های ایران در اروپا است که حجم مبادلات تجاری دو کشور، تا هفت میلیارد دلار نیز ثبت شد.
ایتالیا، سومین اقتصاد منطقه یورو است که دارای یک اقتصاد صنعتی متنوع است؛ اقتصاد ایتالیا دارای یک بخش صنعتی توسعه یافته در شمال و یک بخش کشاورزی کمتر توسعه یافته و یارانه بگیر در جنوب است که نرخ بیکاری آن نیز بالاتر است.
نیروی محرکه اقتصاد ایتالیا، تولید کالاهای مصرفی بسیار با کیفیت توسط شرکت های کوچک و متوسطی است که بسیاری از آنها به صورت خانوادگی اداره می شوند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید