Performancing Metrics

تویوتا، مزدا و نیسان در راه ایران | اتاق خبر
کد خبر: 311499
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 10:57
به گفته یکی از روزنامه‌های ژاپن، پس از رفع تحریم‌های اقتصادی این کشور علیه ایران، شرکت‌های خودروسازی معتبر تویوتا، مزدا و نیسان به فکر حضور در بازار خودروی ایران هستند.

اتاق خبر - روزنامه نیکی ژاپن از علاقه‌ی تویوتا، مزدا و نیسان برای حضور در بازار خودروی ایران اطلاع داده است. با پیوستن مجدد ایران به اقتصاد جهانی، شرکت‌های خودروساز ژاپنی مشتاق بازگشت به ایران هستند.

هنوز یک هفته از لغو تحریم‌های جهانی علیه ایران نگذشته است که ژاپن نیز تحریم‌های کلیدی خود علیه ایران از جمله منع سرمایه گذاری‌های جدید در این کشور را با استفاده از اعتبارات صادراتی لغو کرد.

به گفته این روزنامه، مسئولان ژاپنی تصمیم گرفته‌اند ممنوعیت سرمایه‌گذاری‌های جدید در ایران را لغو کنند و اکنون خودروسازان ژاپنی شامل تویوتا، مزدا و نیسان که از ماه‌ها پیش منتظر این لحظه بودند، قصد دارند سریعاً صادرات به ایران را از سربگیرند.

برخی خودروسازان جهانی از پاییز تأمین قطعه به ایران را شروع کرده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای تحویل این قطعات به خودروسازان و بازار ایران هستند. بازار تشنه‌ی خودرو ایران که در این سال‌ها از حضور مستقیم خودروسازان معتبر جهان محروم بوده، ظرفیت فروش سالانه بیش از یک میلیون خودرو را دارد.

منبع: زومیت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید