Performancing Metrics

عربستان بیش از 20 بار صنعا را بمباران کرد | اتاق خبر
کد خبر: 311627
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 14:16
یک مقام نظامی در صنعا گفت: جنگنده های عربستانی امروز یکشنبه بیش از 20 بار مناطق مختلف شهر صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.

به گزارش اتاق خبر از پایگاه خبری مندب پرس ، این منبع افزود: جنگنده های متجاوز عربستانی 12 بار منطقه جبل النهدین مشرف به مقر ریاست جمهوری واردوگاه الصیانه در محله النهضه در شمال صنعا را طی دو مرحله واردوگاه تیپ یک زرهی ومناطقی از فج عطان در غرب صنعا را نیز طی دو مرحله بمباران کردند.
این منبع افزود: هواپیماهای متجاوز عربستان آموزشگاه حرفه ای وتکنیکی در ذهبان شمال صنعا را چندین بار مورد حملات هوایی قرار دادند ودانشکده جامعه شناسی درمنطقه قحازه در سنحان واقع در جنوب صنعا را طی دو مرحله بمباران کردند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید