Performancing Metrics

طرح تولید محصولات متناسب با سلیقه بازار در: پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 311737
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1394 - 08:10
اعضاء هیات موسس هلدینگ کشاورزی جهت عملیاتی نمودن طرح های تشکیل شرکت سرمایه گذاری محصولات کشاورزی،‌ در پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

اتاق خبر- اعضاء هیات موسس هلدینگ کشاورزی جهت عملیاتی نمودن طرح های تشکیل شرکت سرمایه گذاری محصولات کشاورزی،‌ در پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

دکتر بریری دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان با اشاره به اینکه در راستای تاسیس شرکت هلدینگ کشاورزی مطالعاتی دقیق و کارشناسی شده صورت گرفته، عنوان کرد:  تولید محصولاتی باعث ارزش افزوده می شود که متناسب با سلیقه بازار باشد.در نتیجه پس از در نظر گرفتن مکان و فضای مناسب جهت انجام فعالیتهای هلدینگ باید این امر را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

بریری همچنین مطرح کرد: از جمله طرح های مطالعه شده در این زمینه بحث ایجاد مجتمع صنایع غذایی و تولید فرآورده های لبنی، کنسانتره میوه جات، رب گوجه فرنگی و پوره میوه جات، فرآورده های زیتون و ترشیجات، فرآورده های سیب زمینی، تولید نشاسته سیب زمینی و شکلات و شیرینی می باشد که آماده و در دست اقدام است.

مقدم فرد در این جلسه اظهار نمود: اگر بتوانیم تجارت و تولید را با هم ترکیب کنیم به امر مهمی دست یافته ایم و در همین خصوص تشکیل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی را به صورت تولیدی- بازرگانی مناسب دانست و تاکید نمود که فقط به سمت تولید صرف نرویم و محور اصلی را بازرگانی (خارجی) خواند.

وی همچنین افزود: در راستای بازرگانی و صادرات تاسیساتی ایجاد نمایئم تا از هدف اصلی ما پشتیبانی نماید.

در پایان جهت نامگذاری این شرکت نیز از سوی اعضاء عناوینی پیشنهاد گردید.

منبع: اتاق زنجان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید