Performancing Metrics

هند و فرانسه در برابر تروریسم متحد هستند | اتاق خبر
کد خبر: 311799
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1394 - 13:05
مودی:
نخست وزیر هند با بیان اینکه هند و فرانسه از قربانیان حمله های تروریستی هستند خاطرنشان کرد دهلی نو و پاریس در برابر ترویسم متحد هستند.

به گزارش اتاق خبر، «نارندرا مودی » که بعد ازظهر یکشنبه به همراه «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه در نشست مشترک تجاری هند و فرانسه در شهر «چندیگر» درایالت پنجاب هند شرکت کرده بود افزود: هند و فرانسه برای جلوگیری از حمله های تروریستی باید همکاری کنند.
وی با اشاره به حمله های تروریستی به فرانسه اظهار کرد پاریس راه مبارزه با تروریسم را بدون خارج شدن از اصول و پیشرفت به جهان نشان داد.
نخست وزیر فرانسه با تقدیر از رئیس جمهوری فرانسه برای پذیرش دعوت وی برای شرکت در مراسم روز جمهوری افزود: فرانسه و هند می توانند در زمینه های اقتصادی همکاری های خود را توسعه دهند.
وی با اشاره به ظرفیت های هند و فرانسه برای همکاری با یکدیگر اظهار کرد:نیروی انسانی آموزش دیده و ارزان در هند و توانمندی فرانسه می تواند زمینه اجرای طرحهای زیادی بین دو کشور را فراهم کند.
«فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه نیز دراین نشست با تاکید بر افزایش همکاری هند و فرانسه اظهار کرد پاریس درصدد برقراری روابط راهبردی با دهلی نو است .
وی خواستار فراهم شدن زمینه اجرایی توافقات بین دو کشور شد.
«فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه برای سفری سه روزه و شرکت در مراسم روز جمهوری روز یکشنبه وارد هند شد.
شرکت در نشست تجاری و بازرگانی دو کشور و دیدار با مودی از برنامه های نخستین روز سفر اولاند به هند بود.
مراسم رسمی استقبال در حیدرآباد هاوس و امضای چندین قرارداد در زمینه انرژی تجدید پذیر، دفاعی و شهرهای هوشمند از دیگر برنامه های سفر اولاند به هند است .
رئیس جمهوری فرانسه قرار است روز سه شنبه پس از شرکت در مراسم روز جمهوری به سفر سه روزه خود به هند پایان دهد.

 

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید