Performancing Metrics

محکومیت دولت سوریه انفجارهای تروریستی حمص | اتاق خبر
کد خبر: 312460
تاریخ انتشار: 7 بهمن 1394 - 13:56
وزارت خارجه سوریه انفجارهای تروریستی در حمص را که دست کم ۲۴ کشته برجا گذاشت محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه انفجارهای تروریستی در حمص را که دست کم ۲۴ کشته برجا گذاشت محکوم کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در دو نامه به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت انفجارهای روز سه شنبه در حی الزهراء حمص را که دست کم ۲۴ کشته برجای گذاشت محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد این دو انفجار تروریستی در ادامه اقدامات وحشیانه و تروریستی گروه های مسلح در سوریه صورت می گیرد که از سوی کشورهای منطقه ای شناخته شده حمایت می شوند.

وزارت خارجه سوریه انفجارهای تروریستی حمص را در راستای بالابردن روحیه گروه های تروریستی مسلح که با پیروزی های ارتش سوریه شکست های متوالی را متحمل شده اند برشمرده و اعلام کرد این اقدامات در واکنش به موفقیت راهکارهای سیاسی بحران سوریه صورت می گیرد.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: اگر حمایت مداوم تسلیحاتی و مالی کشورهایی که در ریختن خون مردم سوریه شریک هستند نبود اینگونه جنایات خونبار از سوی گروه های تروریستی مسلح همچون داعش، جبهه النصره، جیش الاسلام و جبهه اسلامی رخ نمی داد.

وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه اینگونه اقدامات تروریستی فورا باید محکوم شود، آن را در واکنش به تلاش ها برای حل سیاسی بحران سوریه و موفقیت هایی که در این زمینه بدست آمده است برشمرد.

لازم به ذکر است که در انفجارهای تروریستی روز سه شنبه حمص که در پی خودروی بمب گذاری شده و دیگری توسط یک تروریست انتحاری روی داد دست کم ۲۴ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید