Performancing Metrics

تمام مسئولین به برگزاری انتخابات مردمی توجه داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 312511
تاریخ انتشار: 7 بهمن 1394 - 15:50
یک فعال سیاسی اصولگرا:
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتخابات باید مردمی برگزار شود و تمام مسئولین در هر سطح و رده‌ای باید به این مهم توجه کنند.

به گزارش اتاق خبر،منیره نوبخت در گفت‌وگویی، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص نقش مردم در انتخابات و لزوم حضور گسترده آنها پای صندوق‌های رای اظهار کرد: تجربه گذشته نشان داده است که مردم در مسائل مربوط به منافع کلی نظام و از جمله در انتخابات همواره حضور داشته‌اند و به اهمیت حضور خود در این مقاطع حساس پی برده‌اند و امیدواریم در انتخابات هفتم اسفند نیز شرکت همه جانبه‌ای داشته باشند.

وی مهمترین وظیفه مسئولان را در آستانه انتخابات حفظ فضای آرام و منطقی کشور دانست و افزود: مسئولان باید با حفظ فضای آرام، صحیح و منطقی در کشور نیز و تلاش برای ایجاد شرایطی مناسب در جهت رقابت سالم میان جریان‌های سیاسی، بکوشند تا با رفتار و گفتار خود نیز مردم را امیدوار کرده و به آنها آرامش بخشند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: ما نقاط ضعف و قدرتی داریم که مسئولان باید به رخ کشیدن نقاط قوت، زمینه را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم آورند وگرنه ممکن است با دم زدن از ضعف‌ها و کاستی‌ها،از حضور مردم نیز در انتخابات کاسته شود.

نوبخت با بیان اینکه مردم می‌خواهند هر کسی در هر رده‌ای به قانون پایبندی داشته باشند اظهارکرد: در روند انتخابات باید ساز و کارهای قانونی رعایت شده و این درخواست مردم ازمسئولین است . و نباید اجازه داد تا در آستانه انتخابات عده‌ای مسائل و موضوعاتی را مطرح کنند که این روند قانونی را زیر سوال ببرد و دولت نیز با رفتارش سهمی در دامن زدن به این شرایط داشته باشد.

وی افزود: اگر نقضی در قوانین وجود دارد باید اصلاح شود اما اینکه در آستانه انتخابات برای مردم نگرانی و هراس ایجاد کنیم، درست نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تاکید کرد:‌انتخابات باید آزاد و مردمی برگزار شود و تمام مسئولین در هر سطح و رده‌ای به این مهم توجه کنند و با سخنان و رفتار خود شائبه جهت دهی به سمت و سوی جریان سیاسی خاصی را به وجود نیاورند.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید