Performancing Metrics

هشدار معاون دادستان به برخی رد صلاحیت شده ها | اتاق خبر
کد خبر: 312851
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1394 - 20:45
تعقیب قضایی می شوید
مهر نوشت: معاون امنیتی دادستان کل کشور به برخی داوطلبان انتخابات مجلس دهم که رفتارشان موجب تشویش اذهان عمومی می شود هشدار داد.

اتاق خبر - سید مرتضی بختیاری در مورد اینکه برخی رد صلاحیت شدگان انتخابات افراد هیئت اجرایی را بیسواد عنوان کرده و به شیوه های مختلف در حال اعتراض در جامعه هستند، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کردند که شرکت این تعداد هم دارای نقاط قوت است و هم نکته هایی دارد که اگر توجه نشود موجب سوء استفاده خواهد بود.

او گفت: تعداد بالای ثبت نام کنندگان نشان داد که کشور دارای دموکراسی است و همین خواب دشمنان را برهم زد اما اینکه برخی افراد سابقه دار در این گیر و دار وارد شده و ثبت نام کردند را از آسیب های این دوره می توان عنوان کرد.

معاون امنیتی دادستان کل کشور گفت: این افراد می دانستند رد صلاحیت می شوند اما با این نیت ثبت نام کردند تا بعنوان اهرم بر علیه شورای نگهبان از آن استفاده کنند و این جفای به انقلاب و نظام است و اگر این اقدام آنها موجب تشویش اذهان عمومی و چند دستگی شود قطعا قابل تعقیب قضایی بوده و از دستگاه های اظلاعاتی و امنیتی درخواست دارم جلوی این رفتارها را بگیرند تا برای نظام هزینه ای نداشته باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید