Performancing Metrics

رقابتهای کاراته فرانسه سطح فنی بالایی داشت | اتاق خبر
کد خبر: 313050
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 18:49
سرپرست فنی تیم اعزامی به رقابتهای کاراته وان فرانسه گفت: این مسابقات با حضور اکثر کاراته‌کاهای شناخته شده دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار شد و نفرات ایرانی هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند.

سرپرست فنی تیم اعزامی به رقابتهای کاراته وان فرانسه گفت: این مسابقات با حضور اکثر کاراته‌کاهای شناخته شده دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار شد و نفرات ایرانی هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، علیرضا سلیمانی با بیان مطلب فوق افزود: در این دوره از مسابقات بسیاری از قهرمانان جهان و قاره های مختلف حضور داشتند که همین موشوع باعث شد مبارزات سطح بالایی را شاهد باشیم که می توان از آن به نوعی یک رقابت قهرمانی جهان تعبیر کرد. 

وی به مبارزات نمایندگان کشورمان اشاره کرد و گفت: من در جریان نحوه آماده سازی کاراته کاهای اعزامی کشورمان نبودم و ولی چیزی که مشخص بود اینکه نفراتی که تمرین داشتند و با آمادگی بالا به مسابقات آمده بودند نتیجه لازم را نیز کسب کردند. 

سرمربی پیشین تیم ملی به مبارزات سعید احمدی هم اشاره کرد و گفت: احمدی از آن کاراته کاهایی بود که با آمادگی بالا در این مسابقات حضور پیدا کرده و مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. این کاراته کا از ابتدا کار خود را با قدرت آغاز کرد و به خوبی تا رسیدن به مدال پیش رفت.

سلیمانی در خصوص پورشیب هم گفت: این کاراته کا در مقابل رقبای خود عالی کرد و تا دیدار پایانی به خوبی پیش رفت. در مبارزه نهایی برای کسب مدال طلا با وجود آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در برابر حریف ژاپنی عملکرد خوبی داشت. همین آسیب دیدگی تا پورشیب را برای اجرای تکنیک ها و شگردزنیبا مشکل مواجه کرد. 

مربی پیشین تیم ملی در خصوص رقابتهای جهانی پاریس هم گفت: فکر می کنم تکلیف کادر فنی تیم ملی باید زودتر مشخص شود. روزشمار رقابتهای قهرمانی جهانی روی سایت رسمی wkf فعال شده و این به منزله آن است که همه کشورها در حال برنامه ریزی و فعالیت برای حضوری موفق در این مسابقات هستند و کاراته ایران هم اگر برنامه ها را برای چند ماه پایانی متمرکز کنیم به مشکل برخواهیم خورد.

وی در پایان به حضور نماینده کمیته بین المللی المپیک در سالن مسابقات اشاره کرد و گفت: کاراته روزهای خوبی را در پیش دارد و مسئولان فدراسیون جهانی به المپیکی شدن این رشته بسیار خوشبین هستم و امیدوارم این اتفاق مهم برای کاراته باعث شود شاهد رشد دوچندان آن باشیم.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید