Performancing Metrics

حضور مستقیم عابدینی در جدول 64 نفره جام جهانی شمشیربازی ایتالیا | اتاق خبر
کد خبر: 313103
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 02:56
محبتی عابدینی به دلیل مواجه شدن با قرعه استراحت به طور مستقیم به جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A ایتالیا صعود کرد تا دیدارهای خود را از مرحله آغاز کند.

محبتی عابدینی به دلیل مواجه شدن با قرعه استراحت به طور مستقیم به جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A ایتالیا صعود کرد تا دیدارهای خود را از مرحله آغاز کند.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جهانی شمشیربازی، کشور ایتالیا از امروز میزبان شمشیربازانی است که به منظور حضور در مسابقات جام جهانی کلاس آ به این کشور سفر کرده اند. این رقابت ها به مدت سه روز و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

 مجتبی عابدینی و علی پاکدامن، دو شمشیر باز اعزامی ایرانی به این رقابت ها هستند که با هدایت پیمان فخری و به منظور بهبود جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی و نزدیک تر شدن به شرایط المپیکی شدن، به ایتالیا سفر کرده اند.

 

دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا از امروز (جمعه) با برگزاری رقابت های دور مقدماتی آغاز می شود. این در حالی است که طبق قرعه کشی انجام شده و به دلیل غیب دو بازیکن، عابدینی در این دور با قرعه استراحت روبرو شد.

 

بر همین اساس این شمشیرباز کشورمان که از شانس زیادی هم برای کسب سهمیه المپیک – از رنکینگ جهانی – برخوردار است، به طور مستقیم به جدول 64 نفره صعود کرد. این برای نخستین بار در طول تاریخ است که یک ایرانی در مسابقات معتبر اینچنینی به طور مستقیم در جمع 64 بازیکن برتر قرار می گیرد.

 

دیدارهای انفرادی مسابقات جام جهانی کلاس آ ایتالیا روز شنبه با تعیین برترین ها به پایان می رسید و از روز یکشنبه دیدارهای تیمی آغاز می شود.

 

عابدینی و پاکدامن در حالی دیدارهای خود درمسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا را برگزار می کنند که طی روزهای گذشته برگزار کننده تمرینات مشترکی با نمایندگانی ازکشورهای چین، کره جنوبی، مصر و ایتالیا درشهر پادووا بودند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید