Performancing Metrics

دردسر تازه برای هیلاری کلینتون | اتاق خبر
کد خبر: 313396
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1394 - 01:50
تسنیم نوشت: سرور خانگی ایمیل‌های هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا حاوی بیش از ۳۷ صفحه اطلاعات فوق محرمانه بوده است.

اتاق خبر - به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا در حالی وجود 37 صفحه اطلاعات فوق سری در سرور خانگی ایمیل های هیلاری کلینتون را تایید کرده است که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد و رسوایی استفاده کلینتون از ایمیل های شخصی برای انجام امور رسمی در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده به دردسر بزرگی برای وی تبدیل شده است.

این 37 صفحه اطلاعات شامل ایمیل های فوق محرمانه ای بوده که مربوط به زمانی است که کلینتون وزیر خارجه آمریکا بوده است. جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت: این اسناد به درخواست جامعه اطلاعاتی آمریکا به روز رسانی شده چرا که حاوی مجموعه ای از اطلاعات فوق سری بوده است.

برایان فالون سخنگوی کلینتون نیز در واکنش به این مساله گفت: ما قاطعانه مخالف جلوگیری کامل از انتشار این ایمیل ها هستیم. از یک سال پیش که هیلاری کلینتون ایمیل های خود را در اختیار وزارت خارجه آمریکا قرار داده است، وی از مقام های وزارت خارجه خواسته است تا این ایمیل ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد. ما امروز نیز همان اعتقاد قبلی را داریم.

کلینتون به خاطر استفاده از ایمیل شخصی خود برای انجام کارهای رسمی طی سال های 2009 تا 2013 میلادی که وزیر خارجه آمریکا بوده، با انتقادات زیادی روبرو شده است.

در ماه اوت 2015 میلادی، بازرس کل جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که حداقل 2 ایمیل کلینتون حاوی مطالب طبقه بندی و فوق محرمانه بوده است. یک قاضی آمریکایی در ماه می به وزارت خارجه دستور داد تا 55 هزار صفحه ایمیل های کلینتون را تا اواسط ژانویه 2016 میلادی منتشر کند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید