Performancing Metrics

۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 313513
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1394 - 06:30
رئیس پلیس آگاهی گلستان:
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۵۶۱ پرونده قاچاق با ارزش ۶۲ میلیارد ریال کشف شد.

اتاق خبر- رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۵۶۱ پرونده قاچاق با ارزش ۶۲ میلیارد ریال کشف شد.

محمدرضا اکبری، عصر شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام این خبر، از دستگیری دو هزار و ۴۲۵ مرد و ۱۶۱ زن در همین رابطه خبرداد و بیان کرد: در بین این پرونده‌ها ۹ پرونده بالای ۱۰ میلیون تومان و ۱۵۱ پرونده گمرکی بالای ۱۰ میلیون تومان و یک هزار و ۴۷۸ پرونده زیر ۱۰ میلیون تومان داشتیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان این که در بین قاچاق ها ۹۲ هزار لیتر سوخت نیز وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال ۷ کارگاه آموزشی در سطح استان و ۸ طرح سراسری از طریق ناجا، پنج طرح و ۱۳ رزمایش برگزار شد.

امیر بنی کریم، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان نیز در این جلسه، با بیان این که در ۹ ماه گذشته ۵۰ هزار لیتر فرآورده مکشوفه داشتیم که برخی قاچاق و برخی عدم اظهار بود، بیان کرد: دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت ابلاغ شد و نتایج خوبی نیز گرفتیم.

معاون خبر صداوسیمای گلستان نیز در این جلسه گفت: در ۱۰ ماهه سال امسال ۲۰ برنامه در قالب هشت برنامه رادیویی و ۱۲ برنامه تلویزیونی به موضوع قاچاق کالا و ارز پرداخته‌شده است.

سید رحمان یوسفی افزود: صدای فارسی یک هزار و ۴۸۶ دقیقه، صدای ترکمن ۸۱۰ دقیقه، سیما ۸۸۵ دقیقه و درمجموع ۳ هزار و ۱۸۱ دقیقه برنامه اجرا شد و در بخش خبر نیز ۸۲۳ دقیقه خبر مکتوب و تلفنی پخش‌شده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید