Performancing Metrics

کامرون در پی محدود کردن مهاجرت به اتحادیه اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 313730
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 05:24
تسنیم نوشت: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس خواستار اختیارات و قدرت بیشتر برای محدود کردن مهاجرت به اتحادیه اروپا شد.

اتاق خبر - به گزارش رویترز، در حالی که  نخست وزیر انگلیس قصد دارد امروز یکشنبه با دونالد تاسک رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کند، یک منبع آگاه دولت انگلیس تصریح کرد: کامرون در این دیدار خواستار اختیارات و قدرت بیشتر برای محدود کردن مهاجرت به اتحادیه اروپا خواهد شد.

این منبع آگاه افزود: کامرون در این دیدار تاکید خواهد کرد که طرح پیشنهادی "ترمز اضطراری" باید قاطعانه تر اجرا شود و انگلیس باید قدرت و اختیارات بیشتری برای محدود کردن مهاجرت به کشورهای اروپایی داشته باشد.

انگلیس در سال 1973 میلادی به اتحادیه اروپا پیوسته و اکنون خواستار اصلاحات قوانین اروپا از جمله قوانین مهاجرت شده است.کامرون برای اصلاح سیستم پرداخت رفاهی به کارگران مهاجر یکی از مهمترین تقاضاهای لندن در مذاکرات مجدد با اتحادیه اروپا به شمار می رود.

انگلیس از اتحادیه اروپا خواسته است تا کارگران مهاجری که وارد این اتحادیه می شوند، 4 سال برای دریافت پرداخت های رفاهی منتظر بمانند.

کامرون قول داده است تا در صورت عدم موافقت اتحادیه اروپا با اصلاحات پیشنهادی لندن، همه پرسی عضویت انگلیس در این اتحادیه را تا پایان 2017 میلادی برگزار کند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید