Performancing Metrics

رونمایی از ۱۱ فیلم کوتاه قرآنی تا پایان سال در شیراز انجام می شود | اتاق خبر
کد خبر: 313736
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 06:03
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تا پایان سال ۱۱ فیلم کوتاه و پنج انیمیشین در استان فارس رونمایی می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مجتبی میردهقان، عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه هفته «قرآن و عترت» با اشاره به اینکه ۱۱ فیلم کوتاه و پنج انیمیشین مذکور اکنون ۳۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته اند عنوان کرد: اثرهای برتر هفته «قرآن و عترت» فارس به وزرات ارشاد ارائه می شود و بین ۸ استان مورد بررسی مجدد قرار می گیرد برای آنکه در نمایشگاه قرآنی سال آینده حضور یابند.

وی با تاکید بر اینکه برای داوری آثار هفته قرآن و عترت ۹۵ داور حضور داشتند تصریح کرد: پنج هزار و ۱۷۷ اثر در مجموع بخش های رقابتی به دبیرخانه رسیده بود.

معاون قرانی فرهنگ و ارشاد فارس با تاکید بر اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از دستگاه های مختلف برای این نمایشگاه های مختلف درگیر کار بودند اضافه کرد: این رویداد می تواند نقطه عطفی باشد برای مسائل قرآنی در فارس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از برترین های هفته «قرآن و عترت» فارس تجلیل شد، هفته «قرآن و عترت» فارس از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه در شیراز برپا شده بود، این هفته ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم طراحی شده بود که در هشت استان کشور برپا شد و یا می شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید