Performancing Metrics

طلب 3 هزار میلیارد تومانی سازندگان از وزارت نفت | اتاق خبر
کد خبر: 314491
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394 - 17:39
عضو هیات مدیره انجمن انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از تفاهم جدیدی با وزارت نفت برای پرداخت بخشی از بدهی‌های وزارت‌خانه به فعالان این بخش خبر داد.

اتاق خبر: عضو هیات مدیره انجمن انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از تفاهم جدیدی با وزارت نفت برای پرداخت بخشی از بدهی‌های وزارت‌خانه به فعالان این بخش خبر داد و گفت:‌ قرار شده است با ارائه لیستی از بدهی‌های فوری خود به وزارت نفت این وزارت‌خانه تا پایان بهمن‌ماه بخشی از بدهی‌های خود را به ما بپردازد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ رضا پدیدار درباره آخرین وضعیت طلب‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت از وزارت‌خانه، اظهار کرد: مطالبات این بخش کمی کمتر از رقم 800 میلیون دلاری (دو هزار و 880 میلیارد تومان) است که چند ماه پیش اعلام شد

وی درباره بیشترین میزان بدهی وزارت نفت به فعالان این صنف خاطر نشان کرد: وزارت نفت بیشترین قراردادهای خود را در بخش توربین، کمپرسور، پمپ و شیرآلات دارد که بیشترین مطالبات ما نیز مربوط به همین بخش‌ها است.

رییس سابق انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به جلسه اخیر این انجمن با معاونت مهندسی و ساخت تجهیزات نفت وزارت نفت، عنوان کرد: در این جلسه قول دادند که بخشی از بدهی‌هایشان را پرداخت کنند.

پدیدار در این‌باره اظهار کرد: در نامه‌ای که به وزیر نفت در این باره نوشتیم و به معاونت پژوهش ئو فناوری وئزارتخانه ارجاع داده شد، درباره طلب‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت و نیازمان به این مبالغ توضیحاتی دادیم و در جلسه نیز مبلغ 100 میلیارد تومان را به عنوان لیست مطالبات فوری خود اعلام کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه از ما خواسته شد که این میزان طلب فوری خود را کمی تعدیل کنیم و لیست جدیدی به آن‌ها بدهیم که احتمالا از مبلغ نهایی نصف یا یک سوم آن تا پایان بهمن ماه تسویه خواهد شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید