Performancing Metrics

یادواره شهیدان باید تدوام داشته باشد | اتاق خبر
کد خبر: 314799
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 12:12
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یادواره شهیدان باید تدوام داشته باشد، گفت: توجه به این امر مهم مانع نفوذ دشمن در بین جوانان می شود.

اتاق خبر- مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یادواره شهیدان باید تدوام داشته باشد، گفت: توجه به این امر مهم مانع نفوذ دشمن در بین جوانان می شود.

مرتضی تمجیدی ظهر پنجشنه در همایش بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه تجلیل و یادواره شهدا باید ویژه دیده شود، افزود: بهترین راه برای تببین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزاری یادواره ها است.

وی به ایام الله دهه فجر اشاره کردو افزود: این ایام بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: وجود ۳۶ هزار دانش آموز شهید و چهار هزار و ۹۰۰ شهید فرهنگی برای دستگاه فرهنگی و تعلیم و تربیت بزرگترین افتخار است بنابراین این دستگاه رسالت سنگینی بر دوش دارد.

تمجیدی تاکید کرد: یادواره شهدا باید به جایگاه و اهداف شهیدان والا مقام بپردازد و در این راستا باید دست اندرکاران اجرای این مراسم ها باید با دقت و برنامه ریزی به اهداف و راه آنها توجه کنند.

وی افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران به خاطر شهیدان است و باید یاد و خاطره این شهیدان برای همیشه زنده نگه داشته شود و نباید رنگ فراموشی به خود بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و جوانان در تیر رس توطئه های شوم دشمن هستند، بنابراین باید برگزاری یادواره های شهیدان تدوام داشته باشد.

تمجیدی افزود: باید با اهتمام به باز نشر گفتمان شهدا که استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بود بتوانیم دانش آمورانی همطراز تربیت کنیم.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید