Performancing Metrics

تصادف در جاده زنجان یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 314802
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 12:24
رئیس پلیس راه استان زنجان:
رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده‌های استان زنجان دو مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.

اتاق خبر- رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده‌های استان زنجان دو مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی از وقوع یک فقره تصادف فوتی در اتوبان زنجان به قزوین خبر دادوافزود: صبح امروز ساعت در  ۹ و ۲۰ دقیقه در اتوبان زنجان به قزوین برخورد خودرو نیسان با خودرو ال نود باعث فوت یک نفر شد. 

وی اظهار کرد: متأسفانه حال دو نفر دیگر از سرنشینان این خودرو وخیم است و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان علت اصلی وقوع این تصادف را خستگی و خواب‌آلودگی راننده نیسان عنوان کرد و افزود: در این تصادف خودرو ال نود مقصر است چراکه راننده ال نود خودرو که نقص فنی داشت را در مکانی غیر اصولی پارک کرده بود. 

سرهنگ شیرمحمدی به وقوع تصادفات طی ۱۰ ماه سال جاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا در این بازه زمانی ۷۵ فقره تصادف فوتی بوده که تعداد تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش دارد.

وی افزود: در این  بازه زمانی هزار و ۱۲۷ فقره تصادف جرحی، هزار و ۲۷۷ فقره تصادف خسارتی رخ‌داده که به ترتیب سه درصد و ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان تصریح کرد: در مجموع طی ۱۰ ماه سال جاری  دو هزار و ۴۷۹ فقره تصادف در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش دارد.

سرهنگ شیرمحمدی افزود: طی این بازه زمانی بیش از ۳۷ درصد تصادفات در اتوبان زنجان به قزوین رخ‌داده است.

وی عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ به ترتیب ۲۹ درصد، ۱۱ درصد  ۸ درصد از علت تصادفات طی این بازه زمانی در استان زنجان بوده است. 

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید