Performancing Metrics

افزایش قطعی‌های زمستانه برق در پایتخت | اتاق خبر
کد خبر: 315246
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1394 - 20:56
در یک ماه اخیر قطعی های متعدد برق در مناطق مختلف سطح شهر تهران از سوی مردم گزارش شده، اما هیچ دلیل رسمی برای افزایش قطعی های پراکنده برق در پایتخت اعلام نشده است.

اتاق خبر: از میانه دی ماه تا میانه بهمن ماه سال جاری در نقاط مختلف تهران قطعی های متعدد برق گزارش شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ یک مورد از این قطعی های برق که موجب بروز ترافیک در بخشهای مرکزی شهر و قطع خدمات رسانی نهادهای عمومی شده بود ناشی از اشتباه برق منطقه ای تهران در پیاده سازی یک مانور اعلام شد اما دلیلی برای دیگر قطعی های پراکنده برق در پایتخت که در مناطق مختلف این کلانشهر از یک ساعت تا حدود 4 ساعت گزارش شده، اعلام نشده است.

بخشی از منطقه 10 تهران صبح امروز قطعی یک ساعت و نیمه برق را تجربه کرد. منطقه ای که به گفته ساکنان دو روز پیش و هفته گذشته نیز قطعی برق را تجربه کرده بود. هیچ دلیل رسمی برای افزایش قطعی های پراکنده برق در تهران مطرح نشده و گزارش های مردمی از تماس با سامانه 121 حاکی از این است که ایجاد اشکالات فنی در خطوط توزیع دلیل قطعی برق عنوان می شود یا ترافیک خط و اشغال بودن مداوم سامانه 121 مردم را از پیگیری موضوع منصرف کرده است.

بخش اعظمی از تجهیزات برق تهران فرسوده است به طوری که «سید حسین هاشمی» استاندار تهران اخیرا در این خصوص گفت: "بیش از 50 درصد تجهیزات برق تهران بزرگ، عمری بیش از 25 سال دارند و فرسوده هستند که باید هر چه سریعتر نسبت به اصلاح شبکه برق پایتخت و نوسازی تجهیزات فرسوده آن اقدام شود. "

این فرسودگی در ایجاد مشکلات متعدد فنی و در نتیجه قطعی برق بسیار تأثیر گذار است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید