Performancing Metrics

زیرسؤال بردن نهادهای رسمی و قانونی، جرم است | اتاق خبر
کد خبر: 315427
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 10:49
محسنی اژه‌ای:
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در نشست قبلی گفتم که 40 پرونده در زمینه انتخابات تشکیل شده اما الان این رقم بیشتر شده و بخش عمده این تخلفات هم در فضای مجازی صورت گرفته است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در نشست قبلی گفتم که 40 پرونده در زمینه انتخابات تشکیل شده اما الان این رقم بیشتر شده و بخش عمده این تخلفات هم در فضای مجازی صورت گرفته است.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در برنامه نگاه یک، ضمن تبریک ایام دهه فجر، درباره فضای انتخاباتی در کشور گفت: ما در آستانه دو انتخابات بزرگ و ایام مبارک فجر هستیم. ان‌شاءالله این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته در کمال آرامش و با حضور حداکثری افراد واجد شرایط اتفاق می‌افتد و مردمی که به آرمان‌های میهن اسلامی اهمیت می‌دهند حتما در انتخابات شرکت می‌کنند. مردم با مسائل انتخاباتی و تخلفات آشنا شده‌اند و سعی می‌کنند رعایت کنند و مراقب تبلیغات مسموم دشمن که از خارج نشأت می‌گیرد هستند.

 

اژه‌ای افزود: ما در سال 94 تا الان تخلفات زیادی نداشته‌ایم و قوه قضائیه با کمک دستگاه‌های امنیتی فضا را رصد می‌کند و اگر قابل پیشگیری باشد تذکر می‌دهند و اگر نه، برخورد می‌کنند. در نشست قبلی گفتم 40 پرونده تشکیل شده اما الان بیشتر شده و بخش عمده این تخلفات هم در فضای مجازی صورت گرفته است و در همین فضای مجازی برخی اقدامات ضد امنیتی صورت می‌گیرد. در خارج از فضای مجازی اقدامات مجرمانه مثل توهین یا اقداماتی که منجر به اغتشاش می‌شود رخ می‌دهد که البته قوه قضائیه فضا را رصد می‌کند.

 

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: اگر کسی به نهادهای رسمی و قانونی کشور توهین کند و آنها را زیر سوال ببرد و مردم را بدبین کند، همه اینها جرم است و قوه قضائیه رصد می‌کند و پرونده برای آنها تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید