Performancing Metrics

پمپ بنزین‌ها یکی پس از دیگری تعطیل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 315454
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 14:00
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور به افزایش تعطیلی پمپ بنزین ها اشاره کرد و گفت: همچنان نرخ ۲.۵ درصد کارمزد برای جایگاه ها در نظر گرفته می شود که باید تقویت شود.

اتاق خبر: ناصر رئیسی فرد گفت: در چندسال اخیر این نرخ کارمزد افزایش نیافته است در صورتیکه هزینه های جایگاه داران نسبت به آن بیشتر شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی گفت‌: چندین جایگاه در ماه های اخیر به دلیل کمبود گردش مالی تعطیل شده است و برخی جایگاه ها نیز مشکل مالی دارد.

رئیسی فرد گفت:‌ عمده جایگاه ها در اختیار بخش خصوصی است و از دولت انتظار داریم با استفاده از ابزارهای مالیاتی و مالی و همچنین ارائه تاسیسات ارزان و شهرداری ها با ارائه زمین های ارزان قیمت از طرح های توسعه جایگاه های توزیع سوخت حمایت کنند.

وی درباره ارائه خدمات غیرسوختی در جایگاه های سوخت نیز گفت: اماکن خدماتی در جایگاه ها وجود دارد اما انتظار داریم دولت با تخفیفهای مالیاتی از این مراکز حمایت کند تا هزینه های تمام شده فعالیت در جایگاه های سوخت کاهش یابد و بخش خصوصی از طرح واگذاری جایگاه های سوخت دولتی استقبال کنند .

وی افزود : اگر هر فعالیتی توجیه اقتصادی داشته باشد حتما با استقبال بخش خصوصی روبرو خواهد شد و در حال حاضر هزینه تمام شده راه اندازی یک جایگاه سوخت به بیش از یک و نیم میلیارد تومان می رسد بنابراین باید دولت شرایط توجیه اقتصادی را نیز فراهم آورد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید