Performancing Metrics

فعال سیاسی اصلاح‌طلب از رد صلاحیت حمید رسایی ابراز تعجب کرد | اتاق خبر
کد خبر: 315487
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 17:12
الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد و از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم است در پاسخ به این سؤال که آیا احراز صلاحیت شما برای مجلس مشخص شده؟ گفت: خبری برای بنده مبنی بر تایید صلاحیت نیامده و بنده نه جز مردودین هستم و نه مقبولین؛

اتاق خبر - حضرتی با توصیه به اعتراض مجدد به افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده، گفت: این افراد که به اعتراض آنها پاسخی داده نشده، باید روال قانونی را طی کرده و باتوجه به اینکه یک مرحله دیگر نیز برای بررسی اعتراضات وجود دارد شکایات خود را به شورای نگهبان ارسال کنند. امیدوارم شورای نگهبان نیز به اعتراضات پاسخ مثبت دهد.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با ابراز تعجب از عدم احراز صلاحیت حمید رسایی، گفت: بنده علاقه‌ای نداشتم که هیچ فردی ردصلاحیت شود، مگر آنکه آن شخص آدمی فاسد، فاجر و جاسوس باشد. به نظر من مسائل داخلی ملاکی برای ردصلاحیت افراد نیست حتی اگر این فرد حمید رسایی باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال که اولویت مجلس آینده باید چه موضوعاتی باشد؟ اظهار داشت: مجلس آینده باید با تبعیض و بی‌عدالتی مبارزه کرده و با توجه به مشکلات عدیده‌ای بر سر راه مردم قرار دارد حل مسائل اقتصادی و عبور از رکود به صورت خاص و رفع تبعیض و بی‌عدالتی به صورت عام باید اولویت مجلس آینده باشد.

منبع: تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید