Performancing Metrics

پرداخت 20 هزار میلیاردی تسهیلات از ابتدای امسال | اتاق خبر
کد خبر: 315535
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 21:21
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

اتاق خبر: محمدعلی سهمانی در همایش سیاست ها و ظرفیت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاونی در پسابرجام، که در شهرستان قشم برگزار شد، افزود: 50 درصد تسهیلات یاد شده در بخش خدمات و بازرگانی، 45 درصد در صنعت و کشاورزی و پنج درصد برای تعاونی های مسکن است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با ابراز خرسندی از افزایش 30 درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: هم اینک سهم مناطق آزاد از دریافت اینگونه تسهیلات یک درصد است که انتظار می رود با رفع تحریم‌ها و اجرای برجام، زمینه برای استفاده هر چه بیشتر از این تسهیلات فراهم شود.

سهمانی تعاونگران را رکن اصلی رونق اقتصادی در دوران پسابرجام دانست و گفت: تعاونی‌های منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان به عنوان یکی از شاخص ترین مناطق در توسعه شرکت های تعاونی، باید رونق بیشتری یابند.

وی ادامه داد: هم اینک شاهد رونق دوباره بازار هرمزگان و قشم به خصوص در دوران پسابرجام هستیم و نخستین مناطقی که از مزیت های رفع تحریم ها بهره می‌گیرند، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نقاط مرزی هستند.

سهمانی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، روند سرمایه گذاری ها افزایش یافته است و امیدواریم با استفاده صحیح از منابع موجود و برقراری ارتباط اقتصادی با دیگر کشورها، به سمت رونق اقتصادی و افزایش تولید حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر ضرورت خصوصی کردن اقتصاد، اضافه کرد: افتتاح شعبه بانک توسعه تعاون در شهر درگهان و امضای توافقنامه بین صندوق ضمانت، وزارت تعاون و بانک توسعه تعاون، می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء شاخص های اقتصادی و بهره گیری تعاونی ها از مزایای مختلف این حوزه داشته باشیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید