Performancing Metrics

در دیدار اخیرم با اوباما درباره ایران صحبت کردم | اتاق خبر
کد خبر: 315677
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 07:50
سندرز:
نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۱۶ و رقیب هیلاری کلینتون در یک مصاحبه تاکید کرد که او در دیدار اخیر با رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید، درباره ایران بحث و گفتگو داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، نامزد دموکرات و سناتور ایالت ورمونت می‌گوید در دیدار اخیرش با رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران و دیگر موضوعات سیاست خارجی صحبت کرد.

اوایل بهمن ماه بود که برنی سندرز برای دیدار با باراک اوباما به کاخ سفید رفت. سخنگوی هیات کارکنان رئیس‌جمهور آمریکا این دیدار را دیداری خصوصی خوانده بود.

چند روز پس از آن بود که رسانه‌ها گزارش دادند «برنی سندرز»، نامزد حزب دموکرات ریاست‌جمهوری آمریکا با باراک اوباما درباره مسائل مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کرد.

امروز یکشنبه برنی سندرز در مصاحبه با ان‌بی‌سی انتقادات هیلاری کلینتون و کمپین او از سناتور ورمونت درباره ضعفش در سیاست خارجی را به شدت رد کرد.

او گفت: «موضوع اول آنکه به من درباره موضوعات مختلف گزارش شده و در جریان آن قرار می‌گیرم».

برنی سندرز همچنین با اشاره به دیدار اخیرش با باراک اوباما در کاخ سفید افزود: «یکی از چیزهایی که ما صحبت کردیم،‌ ایران و سیاست خارجی بود».

نامزد دموکرات در مصاحبه با سی‌بی‌اس با رد انتقادات کلینتون اینطور گفت: «اینها همان چیزهایی است که او در سال 2008 به باراک اوباما گفت اما مشخص شد که درست نبودند. من تحت تاثیر کیفیت سیاست خارجی او(اوباما) قرار گرفتم».

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید