Performancing Metrics

هجمه علیه شورای نگهبان بخشی از پروژه نفوذ است | اتاق خبر
کد خبر: 315976
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 03:20
یک استاد حوزه علمیه مطرح کرد
یک استاد حوزه علمیه گفت: حامیان و عوامل فتنه شکست‌خورده 88، برنامه ناکام انقلاب مخملی در ایران را به شکلی دیگر در انتخابات پیش‌رو دنبال خواهند کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله سید محمد قائم‌مقامی ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی استان کرمانشاه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: انتخابات امروز در یک وضعیت حساس قرار دارد و خطر نفوذ دشمن احساس می‌شود و این در شرایطی است که حامیان و عوامل فتنه شکست‌خورده 88، برنامه ناکام انقلاب مخملی در ایران را به شکلی دیگر دنبال خواهند کرد.

وی، انتخابات پیش‌رو را عرصه‌ای حساس در شرایطی عنوان کرد که خطر نفوذ دشمن وجود دارد و متذکر شد: یکی از عوامل ناکامی دشمنان برای مقابله با نفوذ، شورای نگهبان است و به‌ همین دلیل هجمه علیه شورای نگهبان سنگین است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه سخنان برخی در مورد شورای نگهبان که از روی ساده‌لوحی بیان می‌شود به هجمه‌های دشمنان برمی‌گردد و ریشه در توطئه‌های آنان دارد، ادامه داد: برخی از چهره‌های مطرح جریان اصلاحات نیز این صحبت‌ها را مصداق تنش‌آفرینی در جامعه بیان می‌کنند.

وی با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات و ناکام گذاشتن جریان ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور برای فتنه‌گری، ادامه داد: شورای نگهبان فیلتر اول و مردم فیلتر دوم عرصه انتخابات هستند که اعتماد به لیست کانون‌های ولایی، بسیجی و در خط نظام و انقلاب بسیار مهم است.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه شورای نگهبان به وظیفه خود در چارچوب قانون اساسی عمل می‌کند، تصریح کرد: امام راحل ضرورت تشکیل حکومت الهی ولایت فقیه را پیش از دیگران درک کرده بودند و بر این اساس نظام اسلامی بنا نهاده شد.

این مسئول در پایان انقلاب اسلامی را عامل آشکار شدن ولایت به‌ عنوان حقیقت اسلام و عامل عصبانیت مستکبران برشمرد و توضیح داد: انقلاب اسلامی الگوی ملت‌های آزاده جهان است و جذابیت ارزش‌های انقلاب دلیل گرایش مردم جهان به انقلاب است.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید