Performancing Metrics

22 بهمن آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری | اتاق خبر
کد خبر: 316332
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 07:32
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران
احمد مظفری مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران از آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن خبر داد .

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، مظفری گفت : پس از انتشار رسمی اسامی نامزدها،  فعالیتهای تبلیغاتی انتخاباتی آنان 15 روز قبل از اخذ رای شروع و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت .

وی گفت در راستای برخورداری یکسان نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و کنترل نحوه تبلیغات کمیسیونی با عنوان کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان در استانداری مازندران تشکیل شده است

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد: جلسات این کمیسیون با حضور استاندار ، بالاترین مقام قضایی استان ،رئیس ناظران شورای نگهبان در استان و مدیر صدا و سیمای مرکز استان تشکیل شده و بر روند تبلیغات نامزدها نظارت خواهند نمود .

مظفری ادامه داد :  بر اساس تبصره 1 ماده 26 تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری،  استفاده از هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها اعم از کاغذی ، پارچه ای ، مقوایی و فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از 70 × 100 سانتیمتر ممنوع است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد : بر اساس ماده 25 تبلیغات انتخابات ،  استفاده از وسایل، کارکنان و سایر امکانات دولتی و موسسات و شرکتهای وابسته به دولت، نهادهای انقلاب اسلامی، جایگاه های خطابه نماز جمعه، دانشگاه ها و شهرداری ها و کلیه دستگاه هایی که از بودجه عمومی کشور به هر مقدار استفاده می کنند برای تبلیغات کلیه نامزدهای خبرگان اکیدا ممنوع است.

وی تصریح نمود : مطابق ماده ۲۴، نامزدهای خبرگان، با هر سمتی که داشته باشند به طور یکسان مشمول این مقررات بوده و نباید تحت هیج عنوان، بیش از آنچه توسط کمیسیون بازرسی تبلیغات تعیین شده، از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و صدا و سیما نیز نباید از هنگام انتشار پذیرش نامزدی تا تعیین نتیجه برنامه های دیگر آنها را پخش کند

مظفری افزود : در راستای آیین نامه تبلیغات انتخابات خبرگان ، برنامه های رادیویی و تلویزیونی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از طریق صدا و سیمای مرکز مازندران ضبط و پخش آن از بیست و دوم بهمن آغاز و تا چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.

مظفری تصریح نمود برنامه‌های تلویزیونی داوطلبان ساعت 22 به مدت 20 دقیقه و برنامه‌های رادیویی نیز ساعت 9:30 به مدت 25 دقیقه پخش خواهد شد و هر یک از برنامه‌های تولید شده با حضور داوطلبان در یک نوبت باز پخش می‌شود.

وی گفت : احوال شخصی ، سوابق فعالیتهای سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، انقلابی و مبارزاتی ، مسئولیت ها ، سوابق علمی ، تحصیلات ، آثار و تالیفات و تبیین جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری و ولایت فقیه ، تبیین دستاوردهای انقلاب و شاخص های نمایندگی مجلس خبرگان رهبری بخشی از محورهای سخنان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خواهد بود .

مظفری در پایان اظهار داشت : بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات، برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان باید قبل از پخش، ضبط شود و مورد تایید کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان قرار گیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید