Performancing Metrics

بهتر از نفت بودیم و پیروز شدیم | اتاق خبر
کد خبر: 316346
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 08:57
سرمربی الجیش:
سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر گفت: تیم ما بهتر از نفت تهران بود و به همین خاطر شایستگی رسیدن به پیروزی را داشتیم.

اتاق خبر- سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر گفت: تیم ما بهتر از نفت تهران بود و به همین خاطر شایستگی رسیدن به پیروزی را داشتیم.

صبری لموشی بعد از پیروزی تیم فوتبال الجیش قطر برابر نفت ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار کرد: از قبل می دانستیم که بازی سختی داریم اما خیلی خوب بازی کردیم و شانس های زیادی برای گل زنی داشتیم.

وی افزود: سال قبل تیم نفت فرصت های زیادی داشت اما امسال این فرصت به ما رسید و توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. منطقی این بود که ما این بازی را ببریم چرا که بهتر از نفت بودیم.

لموشی در مورد ادعای عربستانی ها مبنی بر اینکه ایران برای برگزاری بازیها امن نیست گفت: من در نشست خبری قبل از بازی نیز نظرم را اعلام کرد و از مهمان نوازی ایرانی ها تشکر کردم. همه چیز خوب بود و اطرافیان ایرانی ما رفتار بسیار خوبی داشتند.

وی در مورد گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و فعلا به این بازی فکر می کنیم. تلاش زیادی را انجام دادیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. این یک تست خوب برای تیم ما بود. دیداری که بین دو تیم خوب خاورمیانه برگزار شد.

تیم فوتبال الجیش قطر امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی موفق شد با یک گل نفت تهران را شکست بدهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید