Performancing Metrics

نمیخواهیم بگوییم افرادی که کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان را انتخاب کردند معصوم بودند | اتاق خبر
کد خبر: 316369
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 13:06
آیت الله موحدی کرمانی:
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اعلام اسامی ائتلاف اصولگرایان در تهران و سایر شهرها اظهار داشت: اگر دیگر نامزدهای اصولگرا احساس می کنند که با حضورشان در انتخابات موجب شکسته شدن آرای ائتلاف اصولگرایان می شوند بهتر است که وارد این عرصه نشوند.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی با اشاره به اعلام اسامی ائتلاف اصولگرایان در تهران و سایر شهرها اظهار داشت: اگر دیگر نامزدهای اصولگرا احساس می کنند که با حضورشان در انتخابات موجب شکسته شدن آرای ائتلاف اصولگرایان می شوند بهتر است که وارد این عرصه نشوند.


وی افزود: دوستان ما برای انتخاب بهترین لیست و ارائه آن به صورت شبانه روزی و با دقت فراوان تلاش می کردند و آنهایی را که احتمال می دادند نسبت به دیگران اصلح هستند را بر می گزیدند.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: نمیخواهیم بگوییم افرادی که کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان را برمی گزیدند معصوم بودند، ممکن است آنها نیز اشتباهی کرده باشند اما ما شاهد بودیم که آنها نهایت تلاش خود را در انتخاب افراد به کار گرفتند.

وی در پایان اظهار داشت از تمامی داوطلبان ائتلاف اصولگرایان می خواهیم که در تبلیغات انتخاباتی خود تنها فضیلت های شخصی خود را بگویند و در جهت وحدت عمل کنند و دست به تخریب، اهانت، خصومت و اختلاف نزنند.

منبع: میزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید