Performancing Metrics

بودجه عمرانی 500 میلیارد تومانی قشم | اتاق خبر
کد خبر: 316483
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 21:02
مدیر عامل منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه بودجه عمرانی جزیره قشم ۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بودجه عمرانی کل استان هرمزگان ۱۸۶ میلیارد تومان است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از فارس: حمیدرضا مومنی امروز در مراسم راه اندازی 4 مسیر پروازی از مبدا قشم گفت: در تلاش هستیم تا اقداماتی را که از سال‌های گذشته مغفول مانده بود، عملیاتی کنیم و تاکنون هم موفقیت نسبی در این زمینه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی ما در جزیره قشم 500 میلیارد تومان است، گفت: بودجه عمرانی کل استان هرمزگان 186 میلیارد تومان است، بنابراین ما در بخش عمرانی بسیار فعال هستیم.

مدیر عامل منطقه آزاد قشم با اشاره به مشکلات زیادی که این جزیره در بخش راه و فرودگاه دارد، گفت: این فرودگاه در شأن جزیره قشم نیست، همچنین ما در حوزه آب، برق و سرمایه گذاری هم خیلی فقیر هستیم.

مومنی با تاکید بر اینکه برنامه ما این است تا برای سال 95 یک میلیون گردشگر به قشم بیاید، اظهار داشت: باید صد هزار نفر از این گردشگران خارجی باشد و ما خود را برای این موضوع آماده می‌کنیم و امیدواریم که محقق شود.

وی تصریح کرد: در عید گذشته در روزهای شلوغ 14 پرواز در قشم انجام شد، اما امسال در دوران غیر پیک در یک روز 12 پرواز داشتیم که این نشانگر رونق بیشتر جزیره قشم است، همچنین با استاندار استان گوانجوی چین پروتکل همکاری به امضا رساندیم، تا به این وسیله گردشگران این استان وارد قشم شوند.

مدیر عامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه متاسفانه عمده افراد در قشم مسافر هستند، نه گردشگر، اظهار داشت: گردشگر برای ما درآمدزایی دارد، اما برخی از مسافران به قشم می آیند و مسافرکشی می‌کنند.

مومنی با اشاره به اجرای برنامه جام جهانی هنرمندان با حضور 200 مهمان خارجی از 12 کشور، گفت: هواپیمایی قشم به نام ما و به کام دیگران بود و خوشحالیم که در حال بازگشت به قشم است.

همچنین در این مراسم مجتبی شمس نژاد مدیر کل فرودگاه قشم با اشاره به اینکه ما تعریف و طراحی شهر فرودگاهی را در دستور کار داریم، گفت: اخذ گواهینامه فرودگاهی در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم آن را تا پایان امسال از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کنیم.

وی با اشاره به بازنگری در بخش هندلینگ با توجه به افزایش حجم پروازها افزود: پیشنهاد ما این بود که شرکت‌های هواپیمایی در نرخ‌گذاری‌ها طوری عمل کنند که در روزهای غیر پیک هم شاهد تردد مسافر باشیم.

منبع:فارس

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید