Performancing Metrics

تحمیل بسته جدید به پزشکان نشانه قصور دولت است | اتاق خبر
کد خبر: 316869
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 11:36
وزیر سایه انگلیس:
وزیر بهداشت سایه انگلیس با انتقاد از بسته تحمیلی وزیر بهداشت دولت این کشور برای پزشکان غیرمتخصص گفت این مساله نشانه قصور و کوتاهی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، «هیدی الکساندر» وزیر بهداشت و درمان دولت سایه انگلستان در انتقاد به تحمیل بسته جدید وزیر بهداشت این کشور به پزشکان غیرمتخصص، این اقدام را نشانه قصور و کوتاهی دولت دانست.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، «جرمی هانت» وزیر بهداشت و درمان انگلستان امروز و بعد از اعتصاب 24 ساعته روز گذشته پزشکان غیر متخصص انگلیس گفت از آنجایی که تا زمان تعیین شده چهارشنبه شب (دیشب) مذاکره کنندگان از جمعیت پزشکان معترض برای  سازش با طرح وزارت بهداشت حاضر نشدند، بسته پیشنهادی جدید از ماه آگوست اجرا می‌شود.

پزشکان غیرمتخصص و کادرهای درمانی انگلستان طی دو اعتصاب 24 ساعته در سال جاری میلادی از دولت خواستند روز شنبه را از روزهای موظف کاری آنان لغو و شرایط دستمزدهایشان را سامان ببخشد.

اعتصاب دوم پزشکان و کادر‌های درمانی انگلیس روز گذشته به مدت 24 ساعت انجام شد که به موجب آن هزاران عمل جراحی و ویزیت از بیماران لغو شد.

اعتراض پزشکان غیرمتخصص به دولت به دلیل تعداد روزهای کاری هفته و میزان دستمزدها است. این پزشکان می‌خواهند روز شنبه که جزء تعطیلات آخر هفته در انگلیس محسوب می‌شود، از روزهای موظفی کاری آنان حذف شود که وزارت بهداشت با آن موافقت نکرد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید