Performancing Metrics

پرویز پرستویی و پریناز ایزدیار بهترین بازیگران جشنواره فجر شدند! + تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 316956
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 12:25

با پشت سرگذاشتن نمایش، نقد و بررسی فیلمهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر طی چند روز گذشته مراسم اختتامیه آن آغاز شد.

 
18:58 علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حسین فريدون برادر رييس جمهور به مراسم اختتاميه آمدند.
 
19:04 مراسم اختتامیه با سرود جمهوری اسلامی و قرائت قرآن آغاز شد و محمد سلوکی بعد از 17 سال اختتامیه مراسم را برعهده گرفت. 
 
در حالي كه دقايقي از شروع اختتاميه گذشته، بدليل بی‌نظمي‌هاي فراواني كه در ورود ميهمانان وجود دارد ، هنوز بسياري از صندلی‌هاي سالن همايش‌هاي برج ميلاد پر نشده است.
 
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که در آن شاهد فراز و نشیبهای فراوانی در آن بودیم. از کیفیت پایین فیلمها تا اعتراض خبرنگاران به نحوه برگزاری تا معترض بودن برخی از فیلمسازان به نحوه عملکرد هیات  داوری و حواشی‌های فراوان دیگری که دامن گیر این جشنواره شد.
 
امروز یعنی روز اختتامیه از ابتدا برای ورود مدعوین و خبرنگاران و اهالی رسانه تدابیر ورودی و امنیتی خاصی در نظر گرفته شده بود اما در این راستا باز نمیتوان از رفاقت بازی‌ها برای ورود افراد غیر سینمایی گذشت
 
مثل همیشه شاهد افراد غیر سینمایی هستیم افرادی که بیشتر وقتشان را برای گرفتن عکسهای سلفی میگذرانند و جشنواره بیشتر برای آنها جنبه تفریح دارد تفریحاتی که مخل کار اهالی رسانه و مطبوعات میشوند.
 
حیدری در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛

19:15سینما تصویری برای تشریح اندیشه‌هاست

 
19:24 بخشی از صحبتهای جنتی به صورت تصویری:سینما قدرت نرم و هوشمندی ما است که نگاه ما نسبت به آن نگاه به آینده است.
 
19:27 بخش از صحبتهای تصویری ایوبی: افتخارات جشنواره را به چشمان درمانده همسران و شهیدان مقاومت پاسداران امنیت و آرامش ایران بزرگ تقدیم میکنیم.
 
19:30 برگزیدگان بخش انیمیشن:
جایزه ویژه کارگردانی انیمیشن: حامد کاتبی برای انیمیشن در مسیر باران
جایزه ویژه بهترین فیلم انیمیشن: محمد امین همدانی برای انیمیشن فهرست مقدس
 
19:40 مادر مرحوم ايرج كريمي كارگردان فيلم «ننيم رخ ها» روي صحنه آمد و بعد از دریافت لوح تقدیر گفت:ار برگزارکنندگان جشنواره و کسانی که فیلم رو ساختند، تشکر میکنم.
 
 

 

 «ابدو یک روز» و «ایستاده در غبار» برگزیده بخش نگاه نو/ پرویز پرستویی و پریناز ایزدیار بهترین بازیگر شدند

 

19:56 یک اجرای موسیقی عجیب در اختتامیه محمد معتمدی می‌خواند و گروه نوازنده به صورت مجازی همراهی می‌کنند.

 

 
 
20:00 فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی سیمرغ بلورین گرفت و محمد حسین مهدویان برای فیلم «ایستاده در غبار» مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
 
به گزارش اتاق خبر، 20:08 محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» بعد از دریافت لوح تقدیر خود گفت:ما مانند حاتمی‌کیا هر روز متولد نمی‌شویم امیدوارم قدر بزرگان سینمای ایران را بدانیم حیف است که حاتمی کیا امشب اینجا نیست.من با رخصت از حاتمی کیا جایزه را با خودم میبرم.
 
20:15 بهرام رادان که برای اجرای بخش اعلام برگزیدگان سوای سیمرغ به روی صنه آمده بود گفت: همیشه قبل از برگزاری جشنواره همه دنبال نامهای بزرگ بودند اما امسال جشنواره پوست اندازی کرد و گمنام و با نام کنار هم هستند.
 
20:22 سید هادی اسلامی مدیر جلوه های بصری فیلم «بادیگارد» سیمرغ خود را به حاتمی کیا تقدیم کرد.
 
20:32 اشک‌های محمدرضا دلپاک برای يدالله نجفی/ دلپاک: جایزه‌ام را به یدالله نجفی که الان 20 روز صداش خاموش شده تقدیم می‌کنم.
 
20:34 رضا میرکریمی در غیبت محمدرضا علیقلی جایزه او را دریافت کرد.
 
20:38 بهرام دهقانی تدوینگر برگزیده جشنواره فیلم فجر :خوشحالم که امثال روستایی اجازه مرگ سینمای ایران را نمی‌دهند.
 
20:45 نوید محمدزاده که بعد از چند سال اولین جایزه خود را دریافت کرده بود تنها بعد از دریافت جایزه سکوت کرد.
 
20:56 پرویز پرستویی جایزه خود را ابتدا به حاتمی کیا و بعد به 5 تن از سینمای ایران یعنی عزت الله انتطامی، جمشید مشایخی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز و داوود رشیدی تقدیم  کرد و گفت: من پرویز پرستویی بازیگر نقش حیدر در بادیگارد هستم. خالق بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا است. خوشحالم که در هدایت و رهبری او توانستم ایفاگر نقشی باشم که اعضای محترم هیئت داوران آن را شایسته دریافت سیمرغ بلورین دانستند.
 
21:05 قدردانی هومن سیدی از سعید سعدی تهیه کننده «خشم و هیاهو»
 
21:12 از خانواده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان طی یادداشتی از طرف جشنواره تقدیر و یاد شد.
 
21:14 طی حکمی از سوی حجت الله ایوبی محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد
 
21:45 سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف به پایان رسید.
 
گفتنی است؛ پرویز پرستویی، علیرضا تابش، داریوش فرهنگ، بهرام رادان، پرویز پرستویی، کارن همایونفر، فرهاد اصلانی، فرشید نوابی، حسن زاهدی، حسین مسافر آستانه، سیروس الوند، نوید محمدزاده، هومن سیدی، محسن افشانی، مارال فرجاد، رضا میرکریمی و کتایون ریاحی تا این لحظه مهمانان اختتامیه هستند.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید