Performancing Metrics

دو نامزد مجلس خبرگان انصراف دادند | اتاق خبر
کد خبر: 316986
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 21:11
کناره گیری وردی مقدسی به نفع آیت‌الله لاریجانی
آیت الله محی الدین حائری شیرازی از حوزه فارس و حجت الاسلام وردی مقدسی از حوزه مازندران از انتخابات مجلس خبرگان انصراف دادند.

اتاق خبر - در متن پیام آیت الله حائری شیرازی پیام آمده است: همانطور که قبلا وعده کرده بودم در کنار استخوان داران انقلاب و اسلام بایستم و در متابعت امام جماعت نظام و همراهی با او نه یک لحظه جلوتر و نه یک لحظه عقب تر مأموم بمانم، به همه توصیه می کنم نظام، یک نماز جماعت و نماز جماعت، فقط یک امام دارد.  انصراف اینجانب برای حفظ دین و احتراز از تقابل با استخوان داران اسلامیت و انقلابیت نظام است.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، برخی گزارش ها حکایت دارد علت انصراف حائری شیرازی قرارنگرفتن نامش در فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بوده است.

همچنین حجت الاسلام وردی مقدسی به نفع آیت الله صادق آملی لاریجانی  از انتخابات کناره گیری کرد. در متن بيانيه انصراف حجت الاسلام و المسلمين الله وردی مقدسی فرد آمده است: ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان رهبری از برادر گرامی، دانشمند فقیه عادل انقلابی حضرت ایت الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب در خواست می کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند.

منبع: خبرآنلاین

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید