Performancing Metrics

وزارت خارجه پاکستان حضور داعش در پاکستان تأیید شد | اتاق خبر
کد خبر: 316990
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 21:38
«نفیس زکریا» سخنگوی جدید وزارت خارجه پاکستان در اولین کنفرانس خبری خود حضور گروه تروریستی داعش در این منطقه را تایید کرد.

«نفیس زکریا» سخنگوی جدید وزارت خارجه پاکستان در اولین کنفرانس خبری خود حضور گروه تروریستی داعش در این منطقه را تایید کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از «سما نیوز»، «نفیس زکریا» سخنگوی جدید وزرات خارجه پاکستان در اولین کنفرانس خبری خود درباره حضور داعش در این کشور گفت: گروه تروریستی داعش در پاکستان در حال انجام عملیات است، امااین گروه سازمان مشخصی در این کشور ندارد.

وی افزود: پاکستان برای پایان دادن به اقدامات افراطی گرایانه و تروریستی تمام تلاش خود را خواهد کرد و در این راستا و برای برقرای مذاکرات صلح بین طالبان و دولت افغانستان، با ۴ کشور آمریکا، چین، پاکستان و افغانستان به مذاکرات نسشتیم و مشورت های لازم در این باره صورت گرفت.

وی هم چنین ضمن اظهار بی خبری از چگونگی عملکرد تیم تحقیقاتی مربوط به حمله به پایگاه هوایی «پتان کوت» در هند گفت: وزاری خارجه هند و پاکستان در وقت مناسب با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

نفیس زکریا در پایان با اشاره به امضای قرارداد ۱۶ میلیاردی واردات گاز از قطر که روز گذشته با حضور «نواز شریف» نخست وزیر این کشور در «دوحه» به امضا رسید گفت: قرارد گازی با قطر جایگزین قرارداد خط لوله گاز صلح ایران-پاکستان نخواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از نفیس زکریا،« قاضی خلیل الله» سمت سخنگوی وزارت خارجه پاکستان را به عهده داشت.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید