Performancing Metrics

اطلاع‌رسانی نادرست فدراسیون شائبه ایجاد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 317209
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 03:04
سرمربی بسکتبال نفت آبادان:
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان صورت جلسه استفاده از سه بازیکن خارجی در تیم را قانونی دانست ولی مشکلات بوجود آمده را بخاطر عدم اطلاع‌رسانی صحیح از سوی فدراسیون عنوان کرد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان صورت جلسه استفاده از سه بازیکن خارجی در تیم را قانونی دانست ولی مشکلات بوجود آمده را بخاطر عدم اطلاع‌رسانی صحیح از سوی فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، حماد سامری  با ابراز این که در جلسات قبل شروع لیگ حضور نداشته است، عنوان کرد: باید بپذیریم که این صورت جلسه مصوب شده‌است. شاید در میان بحث‌های متفاوت جلسات، این مطلب هم بوده ولی مهم جلوه نکرده‌ است. به‌هرحال در انتهای هر جلسه خروجی یا همان اطلاع‌رسانی مهم است تا همه در جریان امور قرار بگیرند. فدراسیون اطلاع‌رسانی درستی نکرده‌ است.

 

او خاطرنشان کرد: در پیگیری‌ها، فکس فدراسیون را دیدم. امضای همه نماینده‌ها در صورتجلسه بود که قانونی بودن آن را می‌رساند ولی اطلاع‌رسانی نادرست، شائبه ایجاد می‌کند؛ اگر اطلاع‌رسانی می‌شد، شک بودن و نبودن این قانون برطرف می‌شد.

 

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان استفاده از سه بازیکن خارجی در ترکیب تیم‌ها را با توجه به صورتجلسه کنونی خالی از لطف ندانست. به نظر او استفاده از بازیکنان خارجی باعث رقابت‌های سخت‌تر می‌شود، که نتیجه‌ی آن، بالارفتن سطح کیفی لیگ و پیشرفت هرچه بیشتر بازیکنان ایرانی است.

 

وی افزود: در لیگ امسال، بازیکنان در تیم‌ها به طور مساوی پخش شده بودند و رقابت‌ها خیلی به هم نزدیک بود. به عنوان مثال بین بازیکنان تیم ما به عنوان تیم سوم با بازیکنان تیم گرگان اختلاف زیادی وجود ندارد. این قانون استفاده از سه بازیکن خارجی، رقابت تیم‌ها را بیشتر نیز می‌کند چون باعث می‌شود تعدادی از تیم‌ها با استفاده از بازیکن خارجی بیشتر تقویت شوند و رقابت‌ها به هم نزدیک‌تر شود.

 

سامری با عنوان این که بودجه‌ای برای جذب بازیکن خارجی در نظر نگرفته است تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی شده بود اواسط لیگ این مشکل و چالش را نداشتیم و همان ابتدای لیگ برنامه‌ریزی کرده بودیم. اکنون از هیئت مدیره درخواست جلسه کردیم تا بودجه‌ اضافه‌ای برای این موضوع اختصاص دهند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید