Performancing Metrics

برنامه های اردوی راهیان نور با کیفیت تر برگزار شود | اتاق خبر
کد خبر: 317377
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 12:24
استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: باید برنامه های طرح اردوی راهیان نور با کیفیت تر از سال گذشته برگزار شود.

اتاق خبر-  استاندار زنجان گفت: باید برنامه های طرح اردوی راهیان نور با کیفیت تر از سال گذشته برگزار شود.

جمشید انصاری ظهر شنبه در جلسه ستاد راهیان نور، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را قابل تقدیر عنوان کرد.

وی به طرح اردوی راهیان نور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی سال گذشته اجرای این طرح با نظم خوبی اجرا شد و باید امسال نظم لازم در اعزام راهیان نور مد نظر دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: مدیرانی که سال گذشته مسوول برنامه های اعزام بودند امسال هم باید با مدیریت و برنامه ریزی درست این طرح را در استان اجرایی کنند.

انصاری تاکید کرد: در سال ۹۲ میزان اعتبار اعزام راهیان نور، ستاد کل نیروهای مسلح، ۱۱ میلیارد تومان بود و سال گذشته به ۱۴ میلیارد تومان و امسال نیز ۱۵ میلیارد تومان رسیده  و سهم استان زنجان از این مبلغ ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود و در این راستا مسوولان مربوطه پیگیر سهم استان باشند.

وی افزود: اردوها در امنیت بالایی برگزار می‌شود و امسال باید این امنیت تقویت شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید تمهیدات لازم برای اعزام مداح، روحانی، پزشکان، برنامه‌های فرهنگی مطابق با سال گذشته در دستور کار قرار گیرد و زمانی کاری موفق انجام شده، نباید بدون دلیل آن را تغییر دهیم.

انصاری افزود: با گرفتن اعتبار با کیفیت بهتری می‌توان برنامه ها را اجرایی کرد.

وی بر تشکیل جلسات هماهنگی راهیان نور از سوی فرمانداران اشاره کردو گفت: کارهای هماهنگی در تامین هزینه‌های اعزام استانی است و ربطی به شهرستان‌ها ندارد.

استاندار زنجان یادآورشد: در زمینه اعزام‌های اختصاصی نیز تصمیمی گرفته نمی‌شود و در استان اعزام اقشار و صنوف مردم در دستور کار قرار گیرد. 

انصاری افزود: اسکان زائرین در اردوگاه استان انجام می‌شود و به لحاظ آمار اعزام تعداد کاهش پیدا کرده، ولی هزینه‌هاتغییر چندانی پیدا نکرده است.

وی از کاهش هزار نفری اعزام اردوهای راهیان نور در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان زنجان خبر داد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید