Performancing Metrics

مردم در آزمون 7 اسفند حضوری جدی داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 317410
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 15:28
آیت‌الله حسینی بوشهری:
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: 7 اسفند آزمون دیگری در پیش است و در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امشب در مسجد امیرالمؤمنین و در جمع شماری از مردم بوشهر با اشاره به شرایط امروز جامعه اظهار داشت: در عصری هستیم که پیامبر (س) و ائمه اطهار در بین ما نیستند و در غیبت کبری معصوم به سر می‌بریم حال این سوآل مطرح می‌شود که راه و رسم و مسیر خدایی را از کجا بیاموزیم.

وی بیان کرد:  ائمه و بزرگان دین در فرمایشات خود عنوان کرده‌اند زمانی که ما در بین شما نیستیم به کسانی مراجعه کنید که روایات و مطالب ما را برای شما بیان می‌کنند و این‌ها حجت ما بر شما هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز ولایت‌فقیه در حقیقت همان آدرسی است که امامان معصوم به ما دادند.

حسینی بوشهری با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: آفرین بر مردم قدرشناس استان بوشهر که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری استثنایی داشتند و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی با قیام خود فضای کشور را متحول کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد، پیروزی انقلاب اسلامی به پیروی راه اهل‌بیت(ع) بود و امروز رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام خمینی (ره) سکان‌دار کشتی انقلاب هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز انقلاب اسلامی بر اساس مدیریت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) روبه‌جلو درحرکت است و هرچه مردم پای انقلاب باشند آینده‌ای روشن‌تر خواهیم داشت.

حسینی بوشهری با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه بیان داشت: 7 اسفند آزمون دیگری در پیش است و در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشید، انقلاب اسلامی به مردم و ملت رشید ایران اسلامی احترام بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: باوجود جنگ و  خونریزی در گوشه و کنار اسلام که دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد هر کس که بتواند یک گام برای خاموش شدن این آتش بردارد یک نصرت الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در رفتارهای فردی و اجتماعی باید مسیری را طی کنیم که رنگ و بوی فاطمه، زینب و اهل‌بیت(ع) به خودش بگیرد.

وی با اشاره به روایاتی از امام علی (ع) و امام صادق(ع) اضافه کرد:‌ آبروی یک مؤمن را نبردن و حفظ کردن موجب خشنودی اهل‌بیت(ع) است، لذا اگر این ویژگی‌ها را رعایت کنیم اهل‌بیت(ع) را یاری کرده‌ایم.

حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات امام صادق(ع) افزود:‌ در مسیر حق باید تلاش کرده که تقوا پیشه کنیم و در کسب‌وکار و معامله نیز با راست‌گویی پیش برویم.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید