Performancing Metrics

دشمنان بدنبال ترویج تروریسم بدون مرز هستند | اتاق خبر
کد خبر: 317414
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 08:51
محمدجواد لاریجانی:
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه، ترویج تروریسم بدون مرز و خشونت را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

اتاق خبر-  دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه، ترویج تروریسم بدون مرز و خشونت را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

محمدجواد لاریجانی شامگاه شنبه در جمع مردم نوشهر در مسجد روستای کرکرودسر گفت: جمهوری اسلامی کشوری است که در سی‌وهفت سال گذشته از یک کشور ضعیف و توسری‌خور به یک قدرت عظیم منطقه‌ای تبدیل‌شده است و این برای دشمنان قابل‌قبول نیست.

وی اظهار داشت: دشمن قصد دارد ایران را منزوی، ضعیف و عقب‌افتاده نشان دهد و اصل جریان هسته‌ای این بود که ایران در صنایع فردو و هسته‌ای پیشرفت زیادی کرده است و دشمنان از آن نگران هستند.

وی عنوان کرد: ایران تنها کشور خاورمیانه است که چراغش با لامپ هسته‌ای روشن می‌شود و دشمن این پیشرفت را نمی‌خواهد و ما با دشمن محاسبه‌گر و خون‌آشامی روبرو هستیم که رهبری آن آمریکاست و نوکران کشورهای منطقه نظیر عربستان هستند.

لاریجانی بابیان اینکه در برابر تهاجمات خود را محکم کنیم اظهار داشت: بصیرت را از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و اینکه دشمنان خود را بشناسیم نشانه بصیرت است.

وی با اظهار اینکه ما اهل بصیرت و گفتگو هستیم ادامه داد: رسیدن به تعالی و پیشرفت از راه بصیرت ممکن می‌شود و یکی از توطئه‌های بسیار پیچیده در جهان اسلام، مسئله به‌کارگیری نیروهای به‌ظاهر متعصب دینی و نوکر اجانب است و تروریسم بدون مرز و خشونت را هدایت می‌کنند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه تصریح کرد: دشمنان قصد دارند تا جوانان مکتب اهل‌بیت را الگو قرار ندهند از این رو ۴۶۰ فتوا در یک سال و نیم گذشته از سوی سلفی‌ها صادرشده است که نشانه دشمنی با اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه در مکتب اهل‌بیت باید تلاشمان را بر بصیرت استوار کنیم ادامه داد: انتخابات نیاز نظام اسلامی برای چرخش است.

لاریجانی بابیان اینکه انتخابات باعث آبروی مکتب اهل‌بیت در دنیا شده است گفت: ازنظر ساختار مدنی، دموکراتی ترین سیستم را در جهان داریم که غربی ها به آن غبطه می‌خورتد و هرکاری می‌کنند که انتخابات در کشور برگزار نشود.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه نهاد مجلس و خبرگان رهبری باهم تفاوت دارند یادآور شد: باید نماینده‌ای انتخاب شود تا هم به امور محلی و ملی رسیدگی کند و هم خط رهبری را سرلوحه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مجلس و قوه مجریه بازوان ولی امر و ولایت‌فقیه هستند ادامه داد:این بازو باید به‌فرمان صاحب بازو باشد.

وی درباره مجلس خبرگان رهبری و با اشاره به اینکه این مجلس برای پاسداری از نهاد ولایت‌فقیه است اظهار داشت: استقلال و برکات نظام اسلامی ناشی از برکت مجلس خبرگان رهبری است و کسی باید وارد این مجلس شود که مبدأ را خوب بشناسد و ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای دفاع از رهبری و ولایت باید سینه سپر کنند زیرا در هیچ جای جهان چنین رهبر تیزهوش و بصیر وجود ندارد از این رو، انتخابات مجلس خبرگان رهبری در واقع انتخابات مریدان اهل‌بیت است و کسانی که مرید اهل‌بیت هستند پرشور باید شرکت داشته باشند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید