Performancing Metrics

رئال مادرید با هدایت زیدان متفاوت نشده است | اتاق خبر
کد خبر: 317440
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 18:18
والورده:
سرمربی اتلتیکو بیلبائو معتقد است مادرید پس از حضور زین الدین زیدان تغییر زیادی پیدا نکرده است.

سرمربی اتلتیکو بیلبائو معتقد است مادرید پس از حضور زین الدین زیدان تغییر زیادی پیدا نکرده است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مارکا، اتلتیکو بیلبائو شنبه شب در هفته بیست و چهارم لالیگا با نتیجه چهار بر دو از رئال مادرید شکست خورد.

ارنستو والورده پس از بازی گفت: باید به جلو نگاه کرد و به رتبه‌های بالاتر چشم داشت هر چند که قرار گرفتن در بالای جدول کار سختی است. دوست داشتیم پیروز این میدان باشیم اما شکست خوردیم. از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم.

سرمربی اتلتیکو در ادامه افزود: شایسته دریافت این تعداد گل نبودیم. در نیمه نخست بازی در دست ما بود اما در نهایت با پیروزی سه بر یک حریف تمام شد. از گل سوم در دقایق پایانی این نیمه ضربه خوردیم چون فاصله را زیاد کرد. در نیمه بعد نیز تلاش کردیم نتیجه را جبران کنیم اما نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم.

والورده درباره تغییر رئال مادرید با هدایت زیدان اظهار کرد: فکر نمی کنم مادرید پس از حضور زیدان تغییر زیادی کرده باشد چون سرمربی فرانسوی به تازگی کار خود را آغاز کرده است و برای دیدن عملکرد او باید منتظر ماند.

سرمربی اتلتیک درباره حضور آرتیس آدوریس در تیم ملی اسپانیا گفت: من نمی‌توانم در این باره کاری کنم و نظری بدهم. باید به عملکرد دیگران احترام گذاشت. شانس ما این است که او تاکنون فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید