Performancing Metrics

به کسانی رأی دهیم که هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 317677
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 11:39
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جمع کارکنان و سربازان مرکزآموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی آجا،طی سخنانی طی سخنانی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را جشن بزرگ و عید ملی دانست و با بیان اینکه این حماسه، زمینه‌ساز حضور عزتمندانه مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود، افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی خود درپای صندوق‌های رای، هفتم اسفندماه را به صحنه اقتدار و عظمت ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که دشمنان چشم طمع به این دو رویداد مهم یعنی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه دارند، تصریح کرد: هر رای این ملت همچون تیری بر قلب دشمنان و ایادی کفر و استکبار است و ملت ایران با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، همانند حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده و آن را به نقطه تحول تبدیل خواهند کرد.

آل هاشم تأکید کرد: باید به کسانی رأی دهیم که عاشق مردم و سرزمین ایران اسلامی هستند و خون شهدا را پایمال نمی کنند و همواره در خط صحیح امام و در مسیری که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم نموده اند گام بر می دارند.

وی در پایان افزود: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم باید سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند و هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید