Performancing Metrics

لیست ائتلاف اصولگرایان مورد تایید آیات مصباح یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی است | اتاق خبر
کد خبر: 318799
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 11:29
زارعی:
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اعلام کرد: مجموعه مشترک ائتلاف اصولگرایان مورد تایید حضرت آیات مصباح یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در این انتخابات در پیش است، جریانات مختلف اصولگرا و شخصیت‌های بزرگوار اصولگرا، براساس یک منطق قوی که بر اثر شرایط موجود رودرروی ماست، روند وحدت اصولگرایان را شروع کردند.

زارعی ادامه داد:‌ از انسجامی که در طول یک سال گذشته اتفاق افتاد، مجموعه مشترکی بیرون آمد که مورد تایید حضرت آیات مصباح یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی است. از دل این مجموعه نیز یک لیست 30 نفره به نام ائتلاف بزرگ اصولگرایان و با شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» بیرون آمده است که ان‌شالله با پشتیانی مردمی بتواند مجلس آینده را تشکیل دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: توصیه ما این است که چون این لیست توسط بزرگان اصولگرا مورد تایید قرار گرفته و در تهیه آن نقش داشته‌اند، به تمامی 30 نفر لیست رأی داده شود؛‌ چرا که حذف حتی یک نفر و جایگزین کردن آن با نفراتی که بیرون لیست هستند، قطعا باعث خواهد شد که جریاناتی که برای انقلاب دندان تیز کرده‌اند، نفع ببرند. به طور کلی حذف افراد از لیست سی نفره اصولگرایان نتیجه‌اش دادن کرسی به دیگر جریانات است.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید