Performancing Metrics

پیشنهاد تاسیس کلینیک مشترک مراقبت‌های پزشکی در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 318892
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 15:06
هیات تجاری اتاق تهران در سومین روز از سفر خود به ایالت باواریا و آخرین روز حضور خود در شهر مونیخ، برنامه‌هایش را با حضور در وزارت بهداشت و درمان ایالت باواریا آغاز کرد.

اتاق خبر: هیات تجاری اتاق تهران در سومین روز از سفر خود به ایالت باواریا و آخرین روز حضور خود در شهر مونیخ، برنامه‌هایش را با حضور در وزارت بهداشت و درمان ایالت باواریا آغاز کرد. در این برنامه، وزیر بهداشت و درمان ایالت باواریا میزبان مسعود خوانساری رییس اتاق تهران و برخی از اعضای هیات بود و در مذاکرات دو طرف زمینه‌های همکاری در این حوزه مطرح و بررسی شد.
بنا بر این گزارش به نقل از اتاق بازرگانی؛ در این دیدار مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران، ظرفیت بالای فنی و پزشکی بیمارستان‌های ایران را تشریح کرد و با بیان اینکه امروز بسیاری از امور پزشکی، درمان بیماری‌ها و حتی جراحی‌های پیشرفته در داخل ایران قابل انجام است، گفت: «با این حال، در زمینه مراقبت‌های پس از عمل‌های جراحی و نیز مراقبت‌های دوران سالمندی، نظام پزشکی ایران نیاز به تجهیز و آموزش دارد و در این زمینه دو کشور می‌توانند همکاری مشترک داشته باشند.»
خوانساری پیشنهاد تاسیس کلینیک تخصصی مراقبت‌های پزشکی در ایران را مطرح کرد که مورد استقبال وزیر بهداشت و مراقبت ایالت باواریا قرار گرفت.
همچنین در این نشست رییس اتاق تهران به مقوله آموزش‌های تخصصی پزشکان ایران در حوزه بهداشت اشاره کرد و یادآور شد که دو طرف می‌توانند در این زمینه نیز همکاری‌های جدی داشته باشند.
ملانی هومل، وزیر بهداشت و درمان ایالت باواریا نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهادات مسعود خوانساری تاکید کرد که دو طرف می‌توانند برای بهبود وضعیت سلامت در دو کشور تلاش کنند و از تجربیات یکدیگر در کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌ها بهره ببرند. هومل هم‌چنین با اشاره به توانمندی‌ها آلمان در زمینه جراحی‌های پیشرفته و مراقبت‌های پس از عمل این ایالت را مکان خوبی برای انجام درمان‌های سخت و پیشرفته توصیف کرد.وزیر بهداشت و درمان ایالت باواریا عنوان کرد که راه برای همکاری دو کشور باز است و او از بخش خصوصی ایالت باواریا و بنگاه‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان و تولید دارو فعال هستند خواهد خواست تا با کمک اتاق تهران مراودات نزدیک‌تری با بخش بهداشت و درمان ایران داشته باشند.کد:94109

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید