Performancing Metrics

ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد | اتاق خبر
کد خبر: 318997
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 03:28
در نشست شورای اداری تأکید شد
در نشست شورای اداری بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان تأکید شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز نشست شورای اداری با حضور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مجید محنایی در این نشست با اشاره به فرارسیدن زمان انتخابات، اظهار کرد: باید با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم مانند سال‌های گذشته انتخاباتی گسترده و پرشور در استان برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و گسترده، افزود: دستگاه‌ها موظفند جهت برگزاری انتخابات در زمینه‌هایی مختلف با ستاد انتخابات استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که وجود خودرو یکی از ضروریات بسیار مهم در برگزاری انتخابات است، کمبود خودروهای مورد نیاز در برگزاری انتخابات را یک هزار دستگاه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی نیز در این نشست با تاکید بر بی‌طرفی مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات، بیان داشت: مجریان انتخاباتی باید توجه باشند که در این ایام هیچ گونه مداخله، موضع‌گیری و طرفداری از گروه خاصی نداشته باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت و حمایت مردم از نطام و انقلاب، گفت: مردم استان هر کجا لازم بوده پای کار آمده و با جان و دل با مسئولان و نظام همکاری کرده‌اند.

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط مطلوب جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، تصریح کرد: مطمئن هستم امسال نیز با همکاری و همراهی مردم و همه دستگاه‌ها انتخاباتی خوب، گسترده و باشکوه در سراسر استان خواهیم داشت.

سید الیاس چراغزاده نیز با اعلام آمادگی همکاری ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخاباتی سالم، گفت: تاکنون آرامش خوبی در فضای انتخاباتی برقرار شده است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم این آرامش تا پایان انتخابات حفظ شده و ادامه داده باشد.

این مسئول بر انتخاب افراد اصلح بر اساس مبانی دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مسئولین باید با اقدام مناسب و ایجاد بصیرت در مردم زمینه برگزاری انتخاباتی سالم بر اساس مبانی دینی را فراهم کنند.

غلام‌عباس غلام‌زاده در این نشست برقراری نظم و امنیت را از عوامل مهم و مورد توجه در انتخابات عنوان کرد و گفت: آشنایی به وظیفه و التزام به قانون از جمله عواملی هستند که می‌تواند در برقراری نظم و امنیت نقش برجسته‌ای داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برقراری نقش برقراری امنیت برای مردم توسط نیروی انتظامی را مهم‌ترین عامل جهت حضور حداکثری آنان در انتخابات دانست و یادآور شد: اگر نظم و امنیت مردم به صورت کامل برقرار شود شاهد حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی نیروی انتظامی را متولی نظم و امنیت جامعه عنوان و تصریح کرد: با همکاری سپاه بیش از 3 هزار و 500 نیرو جهت برقراری امنیت در روز انتخابات پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید