Performancing Metrics

برگزاری ۷۰ جلسه در خانه نمایندگان برای رأی‌آوری زنگنه و چند وزیر | اتاق خبر
کد خبر: 319006
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 08:02
خبر جالب نایب رئیس فراکسیون رهروان مجلس؛
نایب رئیس فراکسیون رهروان مجلس (نزدیک به لاریجانی) گفت: بالغ بر ۷۰ جلسه در خانه تک تک نماینده‌ها برگزار کردیم تا امثال زنگنه و آخوندی رأی بیاورند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، بهروز نعمتی، نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم که به عنوان نامزد فهرست اصلاح‌طلبان در همایش امروز ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت شرکت کرده بود، در سخنانی با بیان اینکه ما در مجلس تنها بودیم و خون دل خوردیم، گفت: اقتدارگرایان در مجلس به‌گونه‌ای رفتار کردند که می‌خواستند یک نیروی ارزشی دانشمند را در بتن بگذارند.

وی مدعی شد، در زمان بررسی برجام حتی اجازه یک کلام صحبت را به ما نمی‌دادند و ما با اجبار و اقتدار حرف‌هایمان را به کرسی نشاندیم.

این نماینده حامی دولت عنوان کرد: نقشه این بود که ۹ نفر از وزرای دولت رأی نیاورند.

نعمتی ادامه داد: بالغ بر ۷۰ جلسه در خانه تک تک نماینده‌ها برگزار کردیم تا امثال زنگنه، نجفی، عباس آخوندی، میلی‌منفرد و سلطانی‌فر رأی بیاورند.

وی افزود: همین امروز فیلم چشمک‌زدن معروف من را (در جلسه کمیسیون برجام) در سایت‌ها گذاشته‌اند و گفته‌اند که نعمتی با چشمک‌زدن به آقای ظریف در فهرست اصلاح‌طلبان قرار گرفته است. شماهایی که نمی‌دانید معنی دیپلماسی و گفتاردرمانی چیست، بدانید که من از Body language (زبان بدن) استفاده کرده‌ام!

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید