Performancing Metrics

۶۵ هزار رأی اولی همدانی در انتخابات اسفندماه شرکت می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 319025
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 09:45
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ۶۵ هزار رأی اولی در استان همدان امسال در انتخابات هفتم اسفند شرکت می کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد ابراهیم الهی تبار ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه جمعه هفته آینده هفتم اسفند ماه پنجمین دوره انتخابات خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: انتخابات یک امر مهم سیاسی در هر کشور بوده و قانون گذار دستگاه ها و نهادهای دولتی را موظف کرده که همکاری لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه های دولتی وظیفه دارند تا امکانات مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات بگذارند، افزود: تمام تجهیزات شامل شعب، خودرو و نیروی انسانی باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه ستاد انتخابات مجری انتخابات در هر استانی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی امنیت انتخابات را تأمین می کند و دستگاه قضایی نیز تمهیدات لازم را برای برخورد با جرایم انتخاباتی تأمین می کند.

الهی تبار با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی از ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا ساعت هشت صبح ششم اسفند ماه ادامه دارد، گفت: استفاده از هر گونه میز خطابه مانند نماز جمعه و یا صدا و سیما برای تبلیغات که جنبه دولتی دارد ممنوع است و رسانه های وابسته به دولت نیز نمی تواند علیه و یا له کاندیدایی تبلیغ کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز تبلیغات خود را در استان همدان آغاز کردند، بیان کرد: حوزه انتخابیه همدان و ملایر هر کدام با تعداد ۵۰ کاندیدا بیشترین و حوزه انتخابیه تویسرکان و اسد آباد هر کدام با ۱۴ نفر داوطلب کمترین کاندیدها را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تعداد واجدین رأی دادن در استان همدان را بیش از یک میلیون ۵۰۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۶۵ هزار نفر رأی اولی در استان همدان امسال در انتخابات شرکت می کنند.

الهی تبار با بیان اینکه هزار و ۲۶۱ شعبه اخذ رأی در استان همدان پیش بینی شده است، عنوان داشت: تعداد شعب اخذ رآی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی سه درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۴ صندوق شهری و ۷۵۷ صندوق روستایی در استان پیش بینی شده است، گفت: ۹۱۸ صندوق ثابت و ۳۴۱ صندوق سایر نیز پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بیشترین شعبه اخذ رأی در همدان با ۲۸۸ شعبه و کمترین شعبه اخذ رأی در فامنین با ۵۳ شعبه است.

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید